Paypal på shop uden vidersendelse
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Kan det ikke lade sig gøre at bruge paypal på sin shop, uden man bliver sendt til paypal's side når der skal betales?
Altså noget med at, man indskriver sine oplysninger på siden siden. Sender til paypal og paypal sender sit svar tilbage, om den er godkendt eller ej?
Eller ville det være teknisk muligt, hvis man programmerede en "ny" paypal side
Svar
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
DJrevax
Skrevet
11-11-2008 kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Nej jeg tror bestemt ikke du kan gøre sådan via paypal så de ikke bliver sendt videre desværre. Hvis du henvender dig til det danske marked så skal du alligevel ikke bruge paypal der er RIGTIG mange som ikke er med på den endnu
Svar
Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Mads Madsen
Skrevet
11-11-2008 kl. 23:54
Svar
Det er teknisk muligt, og paypal tilbyder også denne service, bare ikke til lande uden for USA, Website Payments Pro .
Så du må desværre leve med at folk bliver sendt videre :)
Svar
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Nej jeg tror bestemt ikke du kan gøre sådan via paypal så de ikke bliver sendt videre desværre. Hvis du henvender dig til det danske marked så skal du alligevel ikke bruge paypal der er RIGTIG mange som ikke er med på den endnu
Netop derfor ville jeg ikke have dem sendt videre til paypal :)
Svar
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Det er teknisk muligt, og paypal tilbyder også denne service, bare ikke til lande uden for USA, Website Payments Pro .
Så du må desværre leve med at folk bliver sendt videre :)
Snyd :)
Og Danskere er vel lige så sarte hvad angår f.eks ewire ?
Er det kun danmark som er "bange" for at begynde at bruge andre metoder end pbs ?
Svar
Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Mads Madsen
Skrevet
12-11-2008 kl. 00:02
Svar
Og Danskere er vel lige så sarte hvad angår f.eks ewire?
Er det kun danmark som er "bange" for at begynde at bruge andre metoder end pbs?
Vil på ingen måde anbefale ewire, deres system virker efter min erfaring meget dårligere end paypal's.
Hvis du derimod hellere vil bruge noget andet end PBS, så synes jeg at du skulle kigge på worldpay.com :)
Svar
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Er det kun danmark som er "bange" for at begynde at bruge andre metoder end pbs?
Vil på ingen måde anbefale ewire, deres system virker efter min erfaring meget dårligere end paypal's.
Hvis du derimod hellere vil bruge noget andet end PBS, så synes jeg at du skulle kigge på worldpay.com :)
Jeg vil meget gerne bruge noget andet end PBS, da de ikke lige er min kop the. Hvis man kan sige det på den måde.
Desvære syndes jeg bare man altid høre, at danskere faktisk ikke "tør" bruge andet.
Tak for at gøre mig opmærksom på, at ewire er dårlige :) (har nemlig aldrig selv prøvet dem)
Jeg vil lige prøve at kikke på worldpay.com :)
Svar
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Glemte lige at høre kan worldpay.com udføre den ønskede betaling uden viderstilling? :)
Svar
Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Mads Madsen
Skrevet
12-11-2008 kl. 01:18
Svar
Glemte lige at høre kan worldpay.com udføre den ønskede betaling uden viderstilling? :)
Ja du kan godt lave det du forespørger, men det kræver SSL på dit domæne , samt et PCI certifikat (Hvis jeg husker korrekt).
Svar
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Ja du kan godt lave det du forespørger, men det kræver SSL på dit domæne, samt et PCI certifikat (Hvis jeg husker korrekt).
Spændene aner ikke hvad PCI certifikat er :D
Svar