Hej Denni
Tak for dine indspark
Adsense reklamerne , var/er kun fordi siden pt er drevet uden nogen former for indtægter , og skal væk asap , da jeg generelt hader reklamer der forplumre hjemmeside designs 
"udvalgte fra liste" boksen flyder ned over min bund ????? , hvis du mener at du er nødt til at scrolle for at få øje på dem , skulle det gerne ændres ved at overskriften / topbjælken bliver lidt mindre. eller går den på din skærm ned over stregen over copyright osv ?? for det gør den ikke hos mig. ?
Postnummer og postnummerområde ligge ikke altid lige op af hinnanden, og jeg vil ikke have den til kun at finde allernærmeste transport, men jo den øverste postnummerrubrik , hvor du kun indtaster et nummer kunne måske godt spares væk.
Firmabeskrivelse , er jo så folk i deres beskrivelse kan skrive med fed skrift til overskriften , fremhæve priser osv !!
Ang min underskrift med torbjørn eller bare viflytterdinbil.dk , siden skal jo dybest set bare være reklame for de firma'er der tilmelder sig siden og ikke være reklamesøjle for mig 
Siden skal repræsentere alle dem der tilmelder sig siden.
Men når alt det er sagt , må jeg sige at siden vokser noget hurtigere end jeg havde regnet med , og dermed kommer jeg bagud med idér der er under udvikling(noget med fast telefonvagt og 1 fast døgnhjælpsnummer) , justering af div bugs , som i er så velige at finde som udenforstående "brugere".
Det er jo altid rart at få læst sin stil eller ansøgning i gennem inden man sender den , men jef får jo ikke anden feedback end den jeg selv spørger efter.
Siden blev startet for 1 1/2 måned siden med et elt andet design og det nuværende har kun været der siden 10 nov , Den blev lavet fordi vi var en håndfuld "små" firmaer der ikke havde så meget at lave og at forsøge at få sit eget lille firma øverst på google og frem på forsiden af bilbasen , dba osv er jo heller ikke til at betale sig fra som mindre firma. "problemet" var jo bare at efter ganske kort tid meldte de store sig også til (og der er meget velkommen ) men ændre jo sidens idégrundlag noget.
Så min skrivebordsudvikling kan knap følge med, men forsøger så godt jeg kan, nogen stykker er kommet med tilbud og at ville være medejer eller købe siden , meen det er nu bedst at være ene om at tage de store beslutninger , men selvfølgelig med indput ude fra