Jeg er blevet ramt af massivt solstik - 20% rabat på ALLE OPGAVER hele juni & juli måned! Kære alle I skønne Amino'er… (fedterøv) :-) Jeg har som en del af Jer har bemærket (de fleste gennem amino, andre gennem mellergaard.net) fået investeret i en lille 14fods speedbåd, hvilket har bragt mig i den situation at jeg her i mit første forsøg i 2006 på at holde en delvis ”ferieuge”, er blevet udsat for en del mere sol end jeg åbenbart har kunnet tåle… Som en lille sommerkickoff til alle kunder, samarbejdspartnere, amino'er, netværk samt øvrige interesserede – gå endelig ud og spred rygtet – det er ganske vist; …jeg giver 20% på alle fotoopgaver hele juni og juli måned!! Ydermere vil jeg opfordre dig til at kigge forbi www.mellergaard.net – såfremt du ikke skulle have været forbi for nyligt?! Der er sket en pokkers masse opdatering (endelig J) og der vil komme meget mere info løbende… Blandt andet kan du læse om det nye fantastiske mobilstudie, se nogle skønne udtalelser fra et par af mine kunder, og se i øvrigt også referencelisten der er blevet tilføjet en del nye navne og logo’er… Er du nysgerrig efter at læse mere om det omtalte bådprojekt, klik da her: www.mellergaard.net/baadprojektet - det har såmænd fået sin helt egen side! Eller amino-tråden om samme emne...: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=4659 Tilbage har jeg kun på hjerte at ønske dig, din familie og venner alt mulig succes i 2006, samt en super fantastisk sommer!!! Nyd den nu, den er alt for kort her i landet… De Venligste Hilsner / Best Regards Mellergaard.net |
20% Rabat på ALLE opgaver hele Juni & Juli...!!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)