Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Total nybegynder....Big Smile

Er der nogen der kan hjælpe mig ...igen

Jeg har aldrig prøve at lave min egen hjemmeside men jeg kan se at det er der rigtige mange der gør...Den skulle jo gerne være professional af udseende.

Jeg har besluttet at jeg vil prøve at gøre alt det jeg kan selv...men en hjemmeside når jeg kikker rundt på internette virker dog uendelig uoverskueligt...

Hvad gør jeg og er der steder der er forholdsvis billige der kan hjælpe???

Jeg har alle dokumenterne klar til at putte ind på hjemmesiden og hvor dan den skal opdeles, men jeg kan ikke lige finde rundt i denne magiske verden..

På forhånd tak for hjælpen

Charlotte

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:32

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38

Hej Charlotte.

Velkommen til hjemmesidernes verden. Held og lykke med det.

Det bedste du kan gøre er at finde ud af hvad du gerne vil have og hvor mange penge du har at gøre godt med.
Her er nogle spørgsmål som måske kan få dig til at tænke over hvad dine krav er: 

• Skal der være betaling på siden? og i så fald i hvilken form.
  • Du snakker om dokumenter. Er det almindelig tekst på en side, eller skal brugerne have mulighed for at downloade dine dokumenter.
  • Skal der være login på din side. dvs. skal det være et lukket site. Hvis ja. hvor lukket?
  • Professionel af udseende er mange ting. Hvem er din målgruppe. Og hvad er professionelt for dem.
  • Skal dine omtalte dokumenter altid være de samme? Eller skal du have mulighed for at skifte i dem, redigere. Kort sagt, skal du have mulighed for at administrere alt hvad der omhandler dine dokumenter(dit indhold).
Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om som kunne hjælpe dig til at afklare hvad det er du egentligt vil have. Jeg tror ikke på at nogen kan give dig meget hjælp udover at henvise dig til en eller anden person som du derefter skal gå hele denne seance igennem med.
Ps. Jeg laver selv web sites, men ikke for andre. Dette er ikke et tilbud på en opgave :) just so we are clear.

Tilmeldt 8. Oct 08
Skrevet kl. 19:49

Hej igen Rune

Kikker lige forbi og ser om det er noget det er n at gå til...Joget der er ment at håndtere, jeg skal have login for vikar, så jeg har hørt det ikke er så lige til, har du kikket på et logo ....ser frem til det

Der er godt nok mange ting man skal have med fra starten...Tak endnu en gang

Charlotte

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:52

Hej Charlotte.

Det er svært at guide dig igennem alt dette gennem et forum som Amino. Man er næsten nødt til at sidde ved siden af dig, hvis du ønsker at sætte alt op selv. Ellers skal du i hvert fald prøve at skrive noget om de konkrete udfordringer, som du sidder med, så kan vi se på det.

Alternativt vil jeg ikke være bleg for at gøre lidt reklame for min virksomhed Simpel Side. Jeg tror, at jeg kan tilbyde dig et produkt, som du nok kan anvende og som er billigt. Alt design er lavet på forhånd, men du skal selv sætte indhold og billeder ind på siden. Dette kan du gøre via et administrationssystem, som følger med. Prøv at se forbi hjemmesiden og afprøv evt. demo-systemet, så du er klar over, hvordan produktet fungerer. Vi har slagtilbud til og med den 17. nov.

Mvh Morten

Tilmeldt 8. Oct 08
Skrevet kl. 19:54

Rart med en dosma liste, men du har ret der er mange ting jeg skal have for øje...Jeg ved det og er derfor også lidt fabrilsk... har aldrig før lavet en hjemmeside

Dokumenterne er de tekster der skal står på hjemmeside, formodentlig skal der være fane blade, så der er vikar sider og arbejdsgiver sider og så mine egen, firmaets historie m.m

Ja selvfølgelig skal jeg have login og jeg havde også tænkt på et kalender system, så vikarende kan bokke timer de ønsker at arbejde...Det sidst nævnte er dog kun en drøm, ved ikke helt om jeg kan finde ud af at lave sådan noget....Jeg er sygeplejerske og ikke webdesigner....

K.h Charlotte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57

Dygfrisk:

Rart med en dosma liste, men du har ret der er mange ting jeg skal have for øje...Jeg ved det og er derfor også lidt fabrilsk... har aldrig før lavet en hjemmeside

Dokumenterne er de tekster der skal står på hjemmeside, formodentlig skal der være fane blade, så der er vikar sider og arbejdsgiver sider og så mine egen, firmaets historie m.m

Ja selvfølgelig skal jeg have login og jeg havde også tænkt på et kalender system, så vikarende kan bokke timer de ønsker at arbejde...Det sidst nævnte er dog kun en drøm, ved ikke helt om jeg kan finde ud af at lave sådan noget....Jeg er sygeplejerske og ikke webdesigner....

K.h Charlotte

Jeg synes helt klart at du skulle glemme at begynde på at lave det selv, finde nogle penge frem, og betale nogle andre for at få dine ideer ud i livet. Hvis der er hold i det du laver, burde der ikke været noget problem i at hente pengene hjem igen.
Ellers tag nogle ekstravagter... Brug din tid fornuftigt. 

Tilmeldt 8. Oct 08
Skrevet kl. 19:57

Hej Morten

Er det 2500 og så igen minus de 15% hvis jeg bestiller inden den 17 nov....???Smile

Er det å jeg kan komme på med mit bureau og alt virker fra start, og nu er det altså at du skal sige jaaaaaaBig Smile

Charlotte

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:05

Dygfrisk:
Er det 2500 og så igen minus de 15% hvis jeg bestiller inden den 17 nov....???Smile

Ja det er korrekt. Du får en webløsning, som du bare selv skal sørge for billeder og tekst til, så er du kørende.

Tilmeldt 8. Oct 08
Skrevet kl. 20:08

Fint du siger det men for mig handler det også lidt om den udfordring der er i at have gjort det meste selv....      ekstra vagter..fint men med 3 børn og et fuldtidsjob og lige nu en del ekstra vagter...skal jeg ikke ud i noget ekstra ekstra arbejde udover at opstarte for mig selv, som længe har været min drøm...Jeg er blevet yderst motiveret af at være tilmeldt på amino. Der er mange med gode og fantastiske råd at hente på Amino. Og ikke mindst er der mange der tilbyder en hjælpende hånd, hvilket jeg troede var komplet umuligt i en land , hvor janteloven sejre. 

Og derfor lige en tak til alle jer der allerede nu har været min støtte og rådgivning...det er rart at udveksle erfaringer med andre. En dag er det forhåbentlig mig der kan dele ud af mine erfaringer og måske endda række en hjælpende hånd til en trængende

Men ellers tak for rådet

Charlotte

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)