Jeg har lige hurtigt kigget, og jeg er tilbøjelig til at mene, at siden virker fint i Firefox 3.
Der er dog nogle ting som ærger mig ved dit design, så det får du lige her, om du så vil bruge det til noget konstruktivt er helt frivilligt.
- det virker ikke helt naturligt, at have søg-teksten (når denne faktisk er submit-"knappen") foran søgefeltet og det er ikke almen praksis som jeg ser det
- finder det spild af plads, at have et "logo" som tager næsten 300 pixels af toppen af siden, dette areal må kunne bruges bedre
- hvorfor et (næsten) ligeså stor billede til at reklamerer for en varegruppe som man _har_ klikket på, f.eks. haveredskaber? Jeg ville da finde det bedre design, om du flyttede de der fine ikoner derop og måske endda velkomstteksten nedenunder dem.
- teksten til førnævnte ikoner er for lille, og der er ingen alt- eller title-tag til dem
- tekster i grå er sværre at læse, så hvorfor ikke bare holde teksterne i sort? Jeg finder det specielt uheldigt fordi denne grå farve også bliver benyttet til links (på produktsiden), så man aldrig helt ved hvad der kan klikkes på eller ej
- links bør træder tydeligt frem, enten gennem en farve eller understregning; den sorte du vælger til menuen vil jeg mene kan skiftes ud med en anden og kun forbedre ting
Som Anne siger, så er der en del stave/taste-fejl (f.eks. "fx.", retskrivningsordbogen siger det er "fx", "incl." er ikke dansk, der skal ikke benyttes mellemrum før udråbstegn, brugen af bindestreger er rodet og kommaerne mangler mange steder) og også et par logiske. Tag f.eks. rooibusteen, http://www.havemarked.dk/product.asp?product=128. I historien nævnes at der er 1% garvesyre i rooibus, men kigger man lidt længere nede i opskriften, så står der, at der ingen garvesyre er. En sådan tekst vil give folk den fornemmelse, at du blot har kopieret og indsat forskellige tekster du har fundet, f.eks. på internettet, og det er jo lidt ærgeligt, hvis du har brugt lang tid på at skrive det.
Det var det, håber du finder det brugbart.