Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unge og arbejde.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg ville lige spørge om noget herinde, jeg ved ikk om i kan svare mig på det,

tror måske ikke det er det helt rigtige sted at spørge.

Men her er spørgsmålet.

Når i i jeres virksomheder eller butikker har brug for unge arbejdere under 18 år, 

leder i så selv efter dem og sætter annoncer forskellige steder, eller venter i på at de unge kommer til jer ?

Hilsen Emiel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 19:03

Jeg ville selv lede efter dem via annoncer.

Kan du ikke fortælle hvad du skal bruge informationen til?

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:03

Sætter plakater op på ungdomsuddannelserne.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 19:16

Tjo det kan jeg vel egentlig godt, jeg ville lave en slags jobindex bare for unge under 18.

Så kan alle forskellige butikker sætte anoncer derinde.

Og de unge kan så lade efter Jobs i lige precis deres område. 

Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 20:50

Hej

Jeg vil godt lige lade et par ord falde om dette emne.

Jeg har selv undersøgt idéen, og i og med jeg selv er 15 år gammel, så er det et område jeg kender en smule til.

Jeg skrinlagde et projekt fuldstændigt magen til dit, fordi jeg var ude og tale med et par virksomheder. Eksempelvis vores lokale sparekasse. Her er der altid en del jobs til ungarbejdere, men fordi efterspørgslen er helt urimelig i forhold til udbuddet af jobs, er der ofte 10 søgere til hvert job. Og det er i en by med 15,000 indbyggere! Derfor er en jobportal ikke aktuel, da disse job ofte går til medarbejdernes (i virksomheden) børn. Et andet sted fortalte de, at der dagligt kom ansøgninger til jobs, hvorfor de absolut ikke havde brug for på nogen måde at skilte med det.

De unge vil muligvis være interesserede i at besøge sitet, men jeg tror ganske enkelt ikke, at der vil være nogen annoncører.

Jeg er ked af at komme med sådan et lyseslukker-indlæg, men jeg taler af egen erfaring. Du kan muligvis godt få en portal op at køre, men jeg tvivler på, at det vil være nogen videre god forretning.

Med venlig hilsen

Jakob 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19

Torrild:
Jeg er ked af at komme med sådan et lyseslukker-indlæg, men jeg taler af egen erfaring. Du kan muligvis godt få en portal op at køre, men jeg tvivler på, at det vil være nogen videre god forretning.

2 ud af 4 indlæg siger at de selv ville tage kontakt til de unge.
1 af disse 4 indlæg er trådstarter selv. den anden er dig.

Der er 2 personer allerede som ville tage kontakt til de unge selv.
Mon ikke der så er bare lidt grobund for en ide. det er værd at undersøge nærmere.

Når det er sagt, så mener jeg at en af mine yngre kammerater nævnte et site som det der.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)