Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress hvordan skifter jeg design nogle der vil gøre det for mig

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:51

Du uploader bare temaet til din server, i mappen wp-content/themes, og aktiverer den via admin panelet. (under design).

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 22:52

verdens rigeste mand:

Du uploader bare temaet til din server, i mappen wp-content/themes, og aktiverer den via admin panelet. (under design).

ved ikke ret meget om det, men hvordan gør jeg det har prøvet

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:03

Download wordpress, hent en ftp klient, login på din server med din ftp klient, og upload wordpres (læs manualen). Indsæt dine oplysninger i config filen, og omdøb den, og så upload den (læs manualen igen). Så installerer du wordpress (som i manualen), og bagefter uploader du temaet, og logger ind i wordpress og skifter tema. 

Men altså....manual manual manual... Det er ekstremt simpelt. Men selvfølgelig lidt svært hvis du ikke er den store it haj. 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 23:28

verdens rigeste mand:

Download wordpress, hent en ftp klient, login på din server med din ftp klient, og upload wordpres (læs manualen). Indsæt dine oplysninger i config filen, og omdøb den, og så upload den (læs manualen igen). Så installerer du wordpress (som i manualen), og bagefter uploader du temaet, og logger ind i wordpress og skifter tema. 

Men altså....manual manual manual... Det er ekstremt simpelt. Men selvfølgelig lidt svært hvis du ikke er den store it haj. 

har et problem med noget ip kan selt ikke finde ud af det nu er helt forviret kan du gøre det for mig

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 23:32

verdens rigeste mand:

hent en ftp klient, login på din server med din ftp klient      det er der jeg ikke kan finde ud af det

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 00:20

Download filezilla: http://filezilla-project.org/

Og login med det program. 

Syntes helt klart du skal prøve at se om du kan gøre det selv, evt. google nogle af dine spørgsmål, så tror jeg godt du kan finde ud af det. Det jo ikke mega smart at give login oplysninger ud til fremmede. 

Men ellers kan jeg godt sætte det op for dig på onsdag, hvis du emailer mig:

ftp brugernavn

ftp password

database navn

database brugernavn

database kodeord

-

Alt dette skal du gerne ha fået af surftown.. 

Men igen, vil hellere anbefale at du lærer dig selv at sætte det op, med lidt tålmodighed, og lidt google hjælp. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 00:25

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 01:07

verdens rigeste mand:

Ja og så selvfølgelig domæne navn. 

har du en email skal ige spørge dig om noget for har fundet ud af det mest og hvis det er så bare skriv til mig på min mail lasselykke@hotmail.com

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 13:37

hej igen

ved hvordan man dowloader mit tema og er inde på min ftp, men hvordan skal jeg gøre man kan jo ikke downloade sit tema direkte på ftp, skal man så gemme det på skrivebordet og så uolade det 

hvordan gør man det  

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)