Download wordpress, hent en ftp klient, login på din server med din ftp klient, og upload wordpres (læs manualen). Indsæt dine oplysninger i config filen, og omdøb den, og så upload den (læs manualen igen). Så installerer du wordpress (som i manualen), og bagefter uploader du temaet, og logger ind i wordpress og skifter tema.
Men altså....manual manual manual... Det er ekstremt simpelt. Men selvfølgelig lidt svært hvis du ikke er den store it haj.
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Download wordpress, hent en ftp klient, login på din server med din ftp klient, og upload wordpres (læs manualen). Indsæt dine oplysninger i config filen, og omdøb den, og så upload den (læs manualen igen). Så installerer du wordpress (som i manualen), og bagefter uploader du temaet, og logger ind i wordpress og skifter tema.
Men altså....manual manual manual... Det er ekstremt simpelt. Men selvfølgelig lidt svært hvis du ikke er den store it haj.
har et problem med noget ip kan selt ikke finde ud af det nu er helt forviret kan du gøre det for mig
hent en ftp klient, login på din server med din ftp klient det er der jeg ikke kan finde ud af det
Syntes helt klart du skal prøve at se om du kan gøre det selv, evt. google nogle af dine spørgsmål, så tror jeg godt du kan finde ud af det. Det jo ikke mega smart at give login oplysninger ud til fremmede.
Men ellers kan jeg godt sætte det op for dig på onsdag, hvis du emailer mig:
ftp brugernavn
ftp password
database navn
database brugernavn
database kodeord
-
Alt dette skal du gerne ha fået af surftown..
Men igen, vil hellere anbefale at du lærer dig selv at sætte det op, med lidt tålmodighed, og lidt google hjælp.
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
ved hvordan man dowloader mit tema og er inde på min ftp, men hvordan skal jeg gøre man kan jo ikke downloade sit tema direkte på ftp, skal man så gemme det på skrivebordet og så uolade det