Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger samarbejdspartner med base i polen eller der kan tale polsk - salg af skræddersyede jakkesæt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fået kontakt til en rigtig god producent af jakkesæt i polen, som har indvilget i at lave skræddersyede jakkesæt til en rigtig god pris, men da firmaet kun opererer på et polske marked normalt er der ikke rigtig nogen i firmaet som kan godt engelsk.

Derfor er jeg interesseret i at finde en samarbejdspartner som kunne have lyst til at starte et firma sammen med salg af skræddersyede jakkesæt - jakkesættene får en udsalgspris på 999,- eller deromkring.

Min ide er til at starte med at tage ud til nogle virksomheder og tilbyde vores service til dem for at få samarbejdet med producenten op og køre og få alle småfejl af vejen.
På lidt længere sigt er tanken at få nogle tøjforretninger til at tage konceptet til sig, så folk kan bestille og blive målt direkte i butikkerne og få et jakkesæt der passer til ca. samme pris som et stang jakkesæt koster.

Kontakt mig på: Janus@lindau.dk hvis du skulle være interesseret.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:53

ingen interesserede?

Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:14

Hej,

Du skriver intet om man skal sætte penge ind i dit projekt (som lyder meget spændende), jeg har kun sproget og viljen, kunne arbejde for dig, mange hilsner anna

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:01

hej

Som det er her og nu har jeg ikke selv de store summer at sætte i projektet - hvilket jeg heller ikke mener er nødvendigt til at starte med.
Og jeg har, desværre, slet ikke pengene til at ansætte en som oversætter/ kontakt person.

Af start omkostninger er der nærmest kun dem til nogle "start" sæt som kan vises til butikker og lignende.
Derudover er der selvfølgelig nogle omkostninger med at ringe rundt og besøge butikker.

Hvis der er butikker der er interesseret kan man gå videre derfra og sætte flere penge i det, til fx en stand på messer med mere.
Men dette er ikke nødvendigt til at starte med.

Tilmeldt 22. Nov 08
Skrevet kl. 10:43

Jeg forstår det godt, lad os snakke sammen... hvor bor du? ... kh anna

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 12:03

jeg bor i københavn

Tilmeldt 22. Nov 08
Skrevet kl. 11:57

kan vi snakke om det?... min mobil er 23461356... mange hilsner anna

Fra Danmark, Polen
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:07

Hej Janus

Jeg faldt lige over dit gamle indlæg her. Er det gået godt med projektet?

Jeg arbejder som konsulent for danske virksomheder i Polen. Jeg taler og skriver 100% polsk. Hvis du har brug for den slags ydelser, eller kender andre som kan bruge det, er du velkommen til at kontakte mig. Se min hjemmeside www.dk-pl.com for kontaktinfo

mvh

Radek Busiuk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)