Jeg ville lige høre om der er nogen herinde der ved noget som jeg ikke ved, hvilket der er stor sandsynlighed for.
Hvordan får jeg Dmoz.org til at optage mit link, når der ikke er nogen redaktør på de/den kategori(er) som jeg gerne vil ind under. Jeg har nu ventet i knap et halvt år, uden at Dmoz.org har vist det mindste livstegn. Alle mine konkurrenter er derinde, så det er til at få grå hår af.
Er der nogle der kender nogle tricks eller noget ???
Der er ikke nogen særlige tips eller tricks. Det skulle da lige være at sørge for at finde den helt rigtige kategori og så ellers lave en god beskrivelse. Jeg har prøvet med flere forskellige sider. Og sjovt nok var det én af de mest elendige, der blev optaget. Det var tilsyneladende ikke så meget sidens kvalitet, der var afgørende, men måske nærmere min beskrivelse af den. Du kunne måske overveje at ansøge om selv at blive redaktør derinde.
Nu kan jeg kun se den super korte beskrivelse (Vittigheder og sjove historier) - jeg mener bestemt, jeg lavede en længere dengang for lang tid siden. Nå men dér er den altså :)
Nu kan jeg kun se den super korte beskrivelse (Vittigheder og sjove historier) - jeg mener bestemt, jeg lavede en længere dengang for lang tid siden. Nå men dér er den altså :)
Det var nu mere den beskrivelse Junknet.dk har lavet, men ja, redaktørerne ændre på den når de opretter en. Men den beskrivelse du sender ind med din ansøgning skal alligevel fange den redaktør som nu skal godkende din ansøgning. Derfor er beskrivelsen vigtig, og kan måske blive diskuteret her på amino, så han kan blive optaget på d mo z :').