Jeg søger en selvstændig som kunne være interesseret i at dele et rigtigt godt kontor i frichsparken i Århus.
Personen må gerne kunne gå ind og tage administrative opgaver som noget at faktureringen, registrering i CRM, opfølgning, tekst opgaver, evt. support, evt. salgsarbejde, evt. kundekontakt, mv. Det handler kort sagt om de ydelser som der bliver for mange af når man sidder I et enkeltmandsfirma som er blevet til ApS med en ansat programmør og der er ved at blive for mange administrative opgaver. Undertegnede vil helst mere over på salg og innovation, men det er svært at komme dertil.
Vi kan planlægger det så det bliver samlet op til en ugentligt dag så du kan forventer at starte på noget som ligner 1/5 lønning og resten henter du igennem dit eget firma.
Kan du ikke uddybe om det er en freelance du søger, eller en der skal i kontorsamarbejde med dig - jeg bor i Åbyhøj og laver udover mit Gavekurvefirma, administrative opgaver for at få hele rullen til at køre rundt...så jeg kunne muligvis godt være interesseret?
Jeg er ved at oprette en "NOT TO DO" liste til mig selv.
Noget er bl.a. Domain administration og fakturering af småjobs Små supportopgaver, mailopsætning, redeligering, korrespondance Oprettelse af tjeklister til arbejdsrutiner og tjeklister Korrektur på tilbud og prisoverslag Der vil desuden være noget planlægning og projektkoordinering Evt. tekstforfatning og afgrænset opsætning af CMS
Det lyder spændende....hvis du er interesseret i at vi taler videre om dette, er du velkomme til at kontakte mig. Du kan evt. skrive på hngavekurve@stofanet.dk
Jeg vil oggå gerne høre om det er et kontorfælleskab eller det er en freelancer du ønsker?
Selv om det er et stykke tid siden du søgte efetr en blæksprutte, og vi havde en lille dialog omkring dette - vil jeg høre om du stadig overvejer at få en medarbejder - eller om finanskrisen har sat en stopper for det -