Hej iværksættere,
Jeg er ny på Amino som deltager, men har i flere år fulgt med i mange af debatterne.
Efter at have arbejdet med e-commerce og online markedsføring hos en af Danmarks største webbutikker, Just-Eat.dk, i 7 år, tænkte jeg det var på tide jeg prøvede på egen hånd. Så nu er jeg klar med mit eget lille sideprojekt, og jeg håber I vil hjælpe mig med noget feedback på produktet som det ser ud nu.
Under mit ophold i London de sidste 2 år, hvor jeg har drevet Just-Eat.co.uk, så jeg den succes som nogle af de engelske cashback sites oplevede, og undersøgte det danske marked. Umiddelbart fandt jeg kun et par stykker, og meget få af dem virkede seriøse, og med en reel mission om at hjælpe sine brugere. De fleste virkede som et simpelt forsøg på at drive reklamekroner ved at give brugerne en lille del af den affiliatekommision som der blev tjent ind. Forbrugerliv.dk virker som den mest etablerede spiller, men med sit specielle pointsystem stadig meget stift og ikke med en super upside for medlemmerne.
Jeg forsøger en anden vej. Da jeg ikke har til formål at gøre projektet til min levevej, fokuserer jeg på at lave den bedste mulige service for forbrugeren. Dvs. at der udbetales 100% cashback til medlemmerne, og vi kræver intet gebyr. Skulle der laves penge på servicen, skal den komme fra de få Adsense reklamer der er på sitet (og det vil højest sandsynlig bare understøtte driftsomkostninger). Modus Operandi er ala Google's "Do no evil". Jeg vil bare gerne se det blive brugt, og forhåbentlig spare de danske forbrugere en masse penge.
Jeg er på jagt efter feedback, eller forslag til hvordan jeg kan forbedre funktionalitet eller servicen generelt.
På forhånd mange tak for al hjælp! |
Hej Rune,
Lækkert site, grafisk pænt og overskueligt (som altid), og jeg er stor tilhænger af konceptet. Jeg har allerede været i gang med at booke ferie i januar, så jeg kan spare 200 kr. på billet + hotel. :)
Jeg tror du kan ramme "Familien Danmark" bedre ved kort at forklare cashback-konceptet, og hvorfor nogle firmaer vil betale dig for at købe hos dem. Det er umiddelbart det eneste jeg faldt over da jeg browsede lidt rundt her til aften. :)