Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PengeSparet.dk - håber på Jeres hjælp

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere,

Jeg er ny på Amino som deltager, men har i flere år fulgt med i mange af debatterne.

Efter at have arbejdet med e-commerce og online markedsføring hos en af Danmarks største webbutikker, Just-Eat.dk,  i 7 år, tænkte jeg det var på tide jeg prøvede på egen hånd. Så nu er jeg klar med mit eget lille sideprojekt, og jeg håber I vil hjælpe mig med noget feedback på produktet som det ser ud nu.

Under mit ophold i London de sidste 2 år, hvor jeg har drevet Just-Eat.co.uk, så jeg den succes som nogle af de engelske cashback sites oplevede, og undersøgte det danske marked. Umiddelbart fandt jeg kun et par stykker, og meget få af dem virkede seriøse, og med en reel mission om at hjælpe sine brugere. De fleste virkede som et simpelt forsøg på at drive reklamekroner ved at give brugerne en lille del af den affiliatekommision som der blev tjent ind. Forbrugerliv.dk virker som den mest etablerede spiller, men med sit specielle pointsystem stadig meget stift og ikke med en super upside for medlemmerne.

Jeg forsøger en anden vej. Da jeg ikke har til formål at gøre projektet til min levevej, fokuserer jeg på at lave den bedste mulige service for forbrugeren. Dvs. at der udbetales 100% cashback til medlemmerne, og vi kræver intet gebyr. Skulle der laves penge på servicen, skal den komme fra de få Adsense reklamer der er på sitet (og det vil højest sandsynlig bare understøtte driftsomkostninger). Modus Operandi er ala Google's "Do no evil". Jeg vil bare gerne se det blive brugt, og forhåbentlig spare de danske forbrugere en masse penge.

Jeg er på jagt efter feedback, eller forslag til hvordan jeg kan forbedre funktionalitet eller servicen generelt.

Se PengeSparet.dk her

På forhånd mange tak for al hjælp!

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 21:29

Hej Rune,

Lækkert site, grafisk pænt og overskueligt (som altid), og jeg er stor tilhænger af konceptet. Jeg har allerede været i gang med at booke ferie i januar, så jeg kan spare 200 kr. på billet + hotel. :)

Jeg tror du kan ramme "Familien Danmark" bedre ved kort at forklare cashback-konceptet, og hvorfor nogle firmaer vil betale dig for at købe hos dem. Det er umiddelbart det eneste jeg faldt over da jeg browsede lidt rundt her til aften. :)

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 21:35

Hej Rune,

Hvordan får man sin egen forretning med på din side? Det synes jeg ikke rigtigt jeg kan finde nogle steder...

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 9. Nov 08
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 22:13
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:50

Hej Rune

Fedt site!

Jeg har lige en ting mht. til din css kode, som ikke helt virker når jeg ser din side i Google Chrome. Alt tekst bliver vist i Times New Roman. Jeg har ikke testet i firefox, men muligvis er problemet det samme der. Jeg ved godt at Google Chrome endnu ikke er så udbredt, men det er nu alligevel irriterende når tingende ikke fungerer korrekt. Hvis du ikke kan løse problemet kan du evt. lave en css fil til IE og en til andre browsere, på den måde kan du formentlig undgår de irriterende småfejl.

Held og lykke med det!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:10

Hey, jeg har lige et par spørgsmål :)

Tillader Tradedoubler virkelig cashback på alle de produkter? Imponerende. 

Hvordan tør du udbetale penge hver månede? Når der går mere end en månede før du får udbetalt, og især fordi nogle af dine programmer køre uden prepayment? Sæt nu de går konkurs? Har du en speciel aftale med tradedoubler?

Hvordan faeen tracker du den enkelte konto, for at se hvem som skal ha cashback? Jeg er lidt IT svag, og det har jeg endnu ikke luret :)

Syntes det en kanon side du har dig, og ønsker dig held og lykke med det. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:16

Superlækkert siteYes

Det skal nok blive stort. Jeg bruger dog Tradedoubler når jeg selv handler på nettet. Det har jeg altid gjort man er vel jydeSmile

Men held og lykke herfra!

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:41

Thumbs up for det site! Det skal nok få en masse brugere, jeg vil i hvert fald lige kigge mig omkring, næste gang jeg skal købe noget!

Tilmeldt 9. Nov 08
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 01:14

verdens rigeste mand:

Jamen, det gør TradeDoubler. Cashback handler ikke om at udnytte virksomheders tilbud og rabatter, men mere om at skabe loyale kunder ved at incentivere dem til repeat buys, og dermed få en kant i forhold til konkurrenter.

Der er intet problem med betalinger, da der ikke udbetales noget til forbrugeren før de optjente beløb er modtaget fra butikken. Mere info her: http://www.pengesparet.dk/hjaelp/sporing-og-handler

Trackingen er ikke en umulig opgave, men lad os holde den som en forretningshemmelighed for nu Wink

Mange tak for opbakning - er superglad for den!

Tilmeldt 9. Nov 08
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 01:19

Og lige en lille jantelovsbasker (ved godt det hører til i et andet forum):

Har opnået 1. plads på "Spar penge på nettet" på tre uger - weeeeee :)

Spar penge på nettet på Google

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)