Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Websites med høj PageRank og uden "NoFollow"-tag

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino er et godt eksempel på et website med høj PageRank, der ikke klistrer et "NoFollow"-tag på udgående links.

Men er der andre, gode (danske) websites, hvor man kan booste sin link building lidt (uden at det bliver link-samlinger)?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:03
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Ja, det er der! Men når man efter slidsomt arbejde finder dem og bruger dem, poster man dem ikke i et åbent forum bagefter, så hele verden kommer stormende og ødelægger fidusen ved overbebyrde den stakkels webmaster med linkforslag osv. :-)

Jeg har intet imod at dele viden, men når resultatet af at dele den er at samme viden bliver værdiløs, så er der ikke den store grund til det.

Hér har du nøglen til at finde de steder som linker ud: Linkanalyser af sites med høj trust i søgemaskinerne og af de sites som du ligger og slås med i søgeresultatsiderne. 

Stille og roligt kan du på den måde grave guld frem og bruge det forsigtigt på dine projekter, hvis de er gode nok.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Fra  Loco Media Skrevet kl. 12:09

Fair nok.

Jeg tænkte nu også mere på åbne forums osv. For klart nok at man er bange for at miste de gode steder Smile

Men dem du snakker om, er det ikke meget niche-sites (uden at du behøver at nævne navne)?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 12:14

Der er både niche sites og helt generelle sites og generelle forums og "halvnicheforums" osv. 

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Fra  Loco Media Skrevet kl. 12:17

Er der slet ikke nogen, der "offentligt kendte" (bare ikke af mig) Smile

Nå, men jeg må jo selv i gang med fodarbejdet så...

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 12:20

Loco:

Nå, men jeg må jo selv i gang med fodarbejdet så...

Det kan du lige så godt. Det er dér skattene findes! :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Fra  Loco Media Skrevet kl. 12:44

Lige et sidste spørgsmål så...

Er der nogle værktøjer, som du vil fremhæve?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 13:15

Yahoo site explorer er et fornuftigt sted at starte. Prøv også at læse artikler om link analysis for at finde andre måder.

Hilsen Anders

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:03
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg vil da gerne fremhæve mit eget www.backlinks-checker.com. Pt. kører det i beta og er begrænset i hvor mange der kan bruge det. Det fikser jeg med tiden.

Toolet vil vise dig alle domæner der linker til et bestemt site. Det giver et væsentligt bedre overblik end Siteexplorer.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Fra  Loco Media Skrevet kl. 10:21

Det virker lovende - når jeg ellers kan få lov til at søge mere end én gang Smile

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)