Ja, det er der! Men når man efter slidsomt arbejde finder dem og bruger dem, poster man dem ikke i et åbent forum bagefter, så hele verden kommer stormende og ødelægger fidusen ved overbebyrde den stakkels webmaster med linkforslag osv. :-)
Jeg har intet imod at dele viden, men når resultatet af at dele den er at samme viden bliver værdiløs, så er der ikke den store grund til det.
Hér har du nøglen til at finde de steder som linker ud: Linkanalyser af sites med høj trust i søgemaskinerne og af de sites som du ligger og slås med i søgeresultatsiderne.
Stille og roligt kan du på den måde grave guld frem og bruge det forsigtigt på dine projekter, hvis de er gode nok.
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Der er både niche sites og helt generelle sites og generelle forums og "halvnicheforums" osv.
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Nå, men jeg må jo selv i gang med fodarbejdet så...
Det kan du lige så godt. Det er dér skattene findes! :-)
Yahoo site explorer er et fornuftigt sted at starte. Prøv også at læse artikler om link analysis for at finde andre måder.
Hilsen Anders
Jeg vil da gerne fremhæve mit eget www.backlinks-checker.com. Pt. kører det i beta og er begrænset i hvor mange der kan bruge det. Det fikser jeg med tiden.
Toolet vil vise dig alle domæner der linker til et bestemt site. Det giver et væsentligt bedre overblik end Siteexplorer.