Hej Amino.
Jeg er i gang med at starte en ny virksomhed op, som levere tryksager. dvs. Foldere, Brevpapir, Broshurer osv. Da jeg har et forholdsvist stramt bugetkommer det lille problem med at folk skal høre om min virksomhed på en eller anden måde. Så derfor er jeg meget åben for ideer og gode råd. Har tænkt på at starte med at oprette en hjemmeside, men da jeg ikke er ret god til det der med ''web'', skal jeg have en anden til at oprette en hjemmeside for mig, så derfor må i også gerne skrive om nogle gode og billige muligheder for at komme ud på nettet, og hvem der kan oprette et site til mig for få penge.
På forhånd tak |
Hej Emil !
Jeg vil give dig ret i at en hjemmeside er det rigtige valg.
Rigtig mange mennesker finder deres oplysninger på nettet. Hvis jeg var dig, så ville jeg (hvis muligt) skaffe lidt mere budget. Det er utrolig vigtigt, og specielt i din branche, at hjemmesiden er jeres ansigt-ud-af-til. Grafik, Layout og opsætning skal være 100% i orden, da kunden gerne skulle have det indtryk at i kan levere flotte løsninger, til deres brevpapir etc.
Har i en 123hjemmeside, så tror jeg desværre kunderne finder en anden, da der er en del at vælge imellem. I skal skille Jer ud fra mængden.
Jeg har igennem de sidste par år (for nylig som selvstændig) været "projektleder" på forskellige websiteløsninger, og en ordenlig hjemmeside med ordenlig optimering, det kommer man længst med, og hjemmesiden tjener sig hurtig hjem.
De løsninger jeg kan tilbyde, er designet af DK-TOP3 grafikere, og de medarbejdere der koder projekterne, går meget højt op i SEO når de opbygger en hjemmeside. Man kan jo lige så godt optimere websitet når man alligevel er i gang med koderne, hvorfor skulle betale ekstra for en SEO løsningen efter sitet er afleveret og lagt online.
Jeg vil meget gerne hjælpe dig med din hjemmeside, men hvis du vil have noget ordenligt der fastholder kunderne, når de klikker forbi sitet, så kommer vi omkring de 10k. Dygtige folk vil gerne have penge for deres kompetencer, og det er derfor en unik, optimeret og målrettet hjemmeside koster lidt mere end "billigt".
Du kan sende en mail med ønsker tíl en hjemmeside, så skal jeg presse gutterne lidt, så vi kan lave en god pris for en unik hjemmeside, der er målrettet dit produkt.