Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg markedføre ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er i gang med at starte en ny virksomhed op, som levere tryksager. dvs. Foldere, Brevpapir, Broshurer osv.

Da jeg har et forholdsvist stramt bugetkommer det lille problem med at folk skal høre om min virksomhed på en eller anden måde. Så derfor er jeg meget åben for ideer og gode råd.

Har tænkt på at starte med at oprette en hjemmeside, men da jeg ikke er ret god til det der med ''web'', skal jeg have en anden til at oprette en hjemmeside for mig, så derfor må i også gerne skrive om nogle gode og billige muligheder for at komme ud på nettet, og hvem der kan oprette et site til mig for få penge.

På forhånd tak

Fra Fredericia
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:55

Hej Emil !

Jeg vil give dig ret i at en hjemmeside er det rigtige valg.

Rigtig mange mennesker finder deres oplysninger på nettet. Hvis jeg var dig, så ville jeg (hvis muligt) skaffe lidt mere budget. Det er utrolig vigtigt, og specielt i din branche, at hjemmesiden er jeres ansigt-ud-af-til. Grafik, Layout og opsætning skal være 100% i orden, da kunden gerne skulle have det indtryk at i kan levere flotte løsninger, til deres brevpapir etc.

Har i en 123hjemmeside, så tror jeg desværre kunderne finder en anden, da der er en del at vælge imellem. I skal skille Jer ud fra mængden.

Jeg har igennem de sidste par år (for nylig som selvstændig) været "projektleder" på forskellige websiteløsninger, og en ordenlig hjemmeside med ordenlig optimering, det kommer man længst med, og hjemmesiden tjener sig hurtig hjem.

De løsninger jeg kan tilbyde, er designet af DK-TOP3 grafikere, og de medarbejdere der koder projekterne, går meget højt op i SEO når de opbygger en hjemmeside. Man kan jo lige så godt optimere websitet når man alligevel er i gang med koderne, hvorfor skulle betale ekstra for en SEO løsningen efter sitet er afleveret og lagt online.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med din hjemmeside, men hvis du vil have noget ordenligt der fastholder kunderne, når de klikker forbi sitet, så kommer vi omkring de 10k. Dygtige folk vil gerne have penge for deres kompetencer, og det er derfor en unik, optimeret og målrettet hjemmeside koster lidt mere end "billigt".

Du kan sende en mail med ønsker tíl en hjemmeside, så skal jeg presse gutterne lidt, så vi kan lave en god pris for en unik hjemmeside, der er målrettet dit produkt.

Fra Gilleleje
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:58

Hejsa,

På one.com kan du for ca. 500 kr. købe et domænenavn med tilhørende webhotel, hvor du kan lave en ganske udemærket hjemmeside vha. skabeloner. Det er en nem og billig måde at komme igang på.

Derudover kunne du lave en brochure for dit eget produkt, som ud over at gøre opmærksom på din eksistens jo også viser, hvad du kan. Lav en liste over kundeemner og send en masse afsted med posten. Du kan også møde personligt op hos nogle virksomheder og spørge efter den der er ansvarlig for virksomhedens tryksager. Hvis du er heldig, får du mulighed for at fortælle om din virksomhed - og hvis ikke kan du nøjes med at spørge pænt, om du lige må aflevere en brochure og et visitkort.

Jeg aner ikke om det virker - er i en helt anden branche - så det er blot idéer. 

Pøj pøj med det,

Anniqa

Fra Ishøj
Tilmeldt 9. Nov 08
Skrevet kl. 23:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej torben.

Tak for dit svar. Kunne bruge det til rigtigt meget da jeg fik bekræftet at internettet er en god måde at komme frem med.

Men forstod ikke helt hvilke oplysninger du vil have sendt til din mail. kan du uddybe det lidt, da jeg ikke har forstand på sådan noget

Fra Ishøj
Tilmeldt 9. Nov 08
Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej anika.

Tusind tak for dit svar. Det var rigtigt brugbart, da jeg ikke har råd til at skyde mange tusind kroner i en hjemmeside, så one.com var en rigtig god mulighed for en lidt billigere løsning, og så måske når det er kommet lidt igang, kunne jeg få oprettet en lidt pænere og bedre hjemmeside..

Jeg siger mange tak

Fra Fredericia
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:10

Hej Emil.

Tak for dit svar.

Jeg skal bruge lidt oplysninger om alle dine produkter (bare overordnet).

Hvilke ideér du har til websitet, ønsker til funktioner, med eller uden webshop. Hvis du ønsker en form for formular, hvor potentelle kunder kunne bede om en opringning for yderligere information. Samt alt det andet du kunne tænke dig.

Alle dine ideér og ønsker til din hjemmeside.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:41
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:46

Jeg har lidt den holdning til det med at spare penge på opstart generelt er en dårlig idé. Selvfølgelig skal man ikke smide dem til højre og venstre, men en ting som hjemmeside er nok det sidste jeg ville spare på, især i dit tilfælde, da det er dit ansigt ud af til.

Jeg venter selv på at kunne starte som iværksætter og er flyttet i et værelse for 1000 om måneden incl forbrug, dog jeg har 3 lejligheder jeg selv lejer ud, men det er sådan jeg kan spare flest penge op til at kunne komme igang med mit firma med en flot hjemmeside og undgå at låne for mange penge. Tror selv at det er en støre tilfredsstillelse i sidste ende for mig selv ihvertfal.

Kan ihvertfal anbefale MBC-Design.dk til hjemmeside og har nogen flotte referencer også  han er flink og hjælpsom inden for hans fag ligeledes udenfor. Han giver vist også amino rabat hvis man spørger pænt tror jeg ;)

Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:24

Hej Emil.

I erkendelse af, at iværksættere ofte er presset på økonomien, har min virksomhed lavet en marketing rådgivningspakke rettet  mod netop iværksættere. En god mulighed for at kigge på markedsføringsmulighederne din virksomhed uden de store omkostninger. Prisen for en lille pakke starter ved 1.495 kr. - så det er økonomisk overkommeligt.

Giv mig evt. et kald.

www.monstro.dk

Bedste hilsener

Jan

Fra Ishøj
Tilmeldt 9. Nov 08
Skrevet kl. 18:00

Tak for de gode råd sammen. vil helt sikkert gøre brug af jeres råd.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)