Hej Luise,
har en datter på 12 som jeg tit køber tøj til på nettet til og derfor kiggede jeg også på din side med "købers-øjne"..
Da jeg kiggede på forsiden tænkte jeg umiddelbart, at det var tøj til mindre børn.. her efter klikkede jeg på den øverste kategori, body og blev enig med mig selv om, at det måtte være baby tøj.. og da jeg klikkede på næste kategori var det også babybukser..
Man skal scrolle helt ned på siden, for at finde ud af, at i også har tøj til større børn..
På det her tidspunkt ville jeg normalt for længst være smuttet, for jeg ville slet ikke tro, at i solgte tøj til mit barns alder.
Men nu kiggede jeg jo videre, for at kunne kommentere og så opdagede jeg pludselig, at der var et lille "vælg alder/køn" felt i venstre side, hvor jeg også kunne vælge store størrelser.
Det at jeres logo er lidt tegneserie-agtigt og at der er yngre børn på de øverste billeder, indikere også for mig at det kun er tøj til små børn.
I det tomme run under kasserne på forsiden, kunne i jo lave nogle bokse, hvor man kommer direkte til størrelserne - kald dem fx baby, barn og tween med et foto af et barn i den alder tøjet passer til.
I skriver: i november giver i 20 % på alle ordrer - og så giver i også 25 % på overtøj - så hvis jeg køber overtøj i november får jeg 45 % rabat?
Jeg kunne godt tænke mig lidt mere info ved produkterne - fx den lange top fra grunt.. hvor lang er den egentlig? og den ser meget smal ud, hvor smal er den? Er det bomuld? Det der tryk man kan se i nakken, kan man også se det gennem toppen?
Kan se der er mere tekst på nogle af de andre produkter, men måtte godt være lidt mere "lokkende tekst", fx " denne top er superfed med gamasche bukser, kan også bruges som kjole osv."
Fine fotos af alle farver og man kan se fotoet i stor også. betyder meget!
Når man kommer ting i kurven kunne det være rart, hvis det samlede beløb stod ud for indkøbskurv-ikonet øverst, så man hele tiden kan se, hvor meget man køber for.
I har beløbet ekskl. moms stående i kurven, i kalder det for subtotal, det forvirrer lidt synes jeg.. for hvad er det.. er det før fragt? eller er det eks. moms? Her kunne i evt. lade eks.moms linien være mindre end inkl. moms linien, tror de fleste som køber børnetøj er ligeglade med eks. moms, det er det samlede beløb der er interessant.
På siden med indtast kunde-oplysninger står;
Hurtig leveringstid - fint at det står her, giver mig grund til at købe
at der er eksp. gebyr - hvorfor kan jeg ikke se samlet beløb i indkøbskurven?
at der er mulighed for gratis returporto hvis man køber for så meget..se det skulle jo have stået på forsiden.. nu har jeg jo besluttet at købe, så nu er jeg da ligeglad, hvis i ikke fortæller mig det.. Men når nu i HAR fortalt det, vil jeg da lige smutte væk fra kurven igen for at læse hvad det er for noget og så kan det være jeg ombestemmer mig mht at købe imellemtiden..
Så det kan i placere et bedre sted.
Når jeg har indtastet adresse og kommer til siden med ordrebekræftelse, synes jeg igen beløbet forvirrer.. der stod jo lige at der var 25 kr i gebyr for ordre under 150 kr, men det gebyr kan jeg ikke se.. tilgengæld kan jeg se 45 kr for fragt, som jeg ikke kunne se i kurven.. Så nu bliver jeg bekymret.. kommer der så 25 kr gebyr oveni ordren + de 45 i fragt + 99 for handskerne jeg ville købe? Og før stod der levering 1-2 dage, nu står der postdanmark 1-3 dage.
Det blev en kæmpe lang smøre, men kunne ikke lige stoppe da jeg kom igang :-)
Men ellers rigtig flot og pæn side, med gode fotos.
Og så fandt jeg lige en sidste ting :-) Der står at ved returnering refundere i alle pengene undtaget fragten til og FRA jeres butik.. er det lovligt? Tror nu nok i også skal returnere fragten fra jer til kunden, men kunden selv skal betale fragten for at sende retur til jer. men kan være jeg husker forkert.