Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

USB bredbånd

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en USB- nøgle til TDC.

Er den bundet til TDC eller kan jeg bruge den samme nøgle og spare nogle kroner, hvis jeg ønsker at skifte til   " 3 " som udbyder ??

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:05

Hej

Jeg har samme model til TDC, (som dækker forfærdeligt) og der er 6 måneders bindingsperiode. Derefter skal du levere den tilbage og modtage en fra 3

Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:22

`Jeg er ikke længere bundet Til TDC og kan opsige , når jeg vil. men er nøglen anvendelig hos 3? eller skal jeg smide den ud og købe en ny hos 3 ?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 17:32

du skal have en ny

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:57

Hvis den rent teknisk kan fungere med 3's netværk, skal du have fjernet simlocken, som binder den til TDC's netværk. Så vidt jeg husker reglerne, skal de udlevere den til dig gratis, når bindingsperioden er udløbet.

Men prøv at høre 3, om lige præcis dit usb-modem kan fungere med deres netværk, før du gør yderligere.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 10:11

Frank Hellerup Madsen:
Men prøv at høre 3, om lige præcis dit usb-modem kan fungere med deres netværk, før du gør yderligere.

Jeg havde kontakt med 3 for 3½ måned siden, der var det ikke muligt at bruge et eksisterende USB modem fra TDC....men prøv at ring alligevel, det kunne være du kunne spare både tid og penge.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)