Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT Ivaerksaetter kontor miljo i Kbh

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er paa udkig efter lille kontor i et IT ivaerksaetter kontor miljo i Kbh.

Jeg vil meget gerne have mulighed for at netvaerke med andre IT ivaerksaettere.

Jeg glaeder mig til at hore fra jer - hvor jeg finder nogle gode lokaler til at starte mit IT virksomhed op.

Takker...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23

Hej Thomas

Vi holder selv til i et stort kontor hotel på amager lige ved Amager Strandpark som hedder http://www.copenhagenofficehotels.com.

Her er der en masse forskellige små virksomheder og mange indenfor IT.

Så er der også ITU (IT universitetet) som har øverste i etage til IT iværksættere et ultra blæret sted, dog lidt for nørdet til min smag Smile, jeg er jo designer og har lidt svær ved at binære samtaler Big Smile

Begge har 2, 3, 4, 5, 6 kontor rum og der er vist også mulighed for mere især der hvor vi er. Priserne i vores kontorhotel ligger fra et pnt stort 2 mandslokale fra 4.600 kr og så må du godt være flere personer end 2, det er de ligeglade med. Alt er nyt og flot, der er gratis internet, mødelokaler, rengøring. Der er mulighed for serverrum. Der er ingen depositum(kun for nøglerne) men ellers fungerer det næste som på et hotel, du betaler bare en måned forud og når du ikke gider være der mere så kan du bare flytte fra dag til dag.

F.eks skulle vi bruge mere plads da vi lige har ansat 2 person i løbet af det sidste år her så vi kunne bare tage et større lokale, flytning af lokale, telefon osv tog 1 par timer og så var vi klar til at gå til kamp i nye og større lokaler, det var sku virkeligt fedt.

Evt. søg efter kontorhoteller i kbh. der efterhånden en del.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:11

Vi har lejet os ind i den gamle Madam Blå-fabrik på Nørrebro, og vi udlejer pladser i vores nystartede kontorfællesskab. Vi har 4 - 8 pladser til udlejning, og du får fornøjelsen af at sidde sammen med undertegnede og mine kolleger i GMTA, magasinet IVÆRKSÆTTEREN samt folkene bag magasinet LUKSUS, LøbeMagasinet og Pist'n'Powder - og et par fyre, der hygger sig med webdesign og -udvikling af forskellig art.

Websitet er grænsende til pinlig for tiden, men jeg kan da lige liste lidt fordele:

• Eget skrivebord inkl. opbevaring i reol eller skab
  • Fri brug af mødelokalet
  • Frit forbrug af kaffe
  • Mulighed for at tilmelde dig frokostordning
  • Abonnement på:
    • IVÆRKSÆTTEREN
    • Luksus
    • Pist'n'Powder
    • Løbemagasinet
  • Adgang til backup på interne filservere
  • Fri brug af husets Wifi-netværk samt 20/10 Mbit internetforbindelse
  • eBrev Professionel-konto med fri forsendelse til 5.000 modtagere pr. måned - normalpris: 285 kr. pr. måned

Prisen er 3.000 kr. pr. måned for ét bord og 5.000 kr. pr. måned for to borde. Kontaktinformationer findes på websitet. :)

Fra København K
Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 13:51

Vi har et kontorfællesskab på Skindergade 15 - lige mellem Rundetårn og Gråbrødre Torv.

www.skindergade15.dk

Vh Dorte

http://www.skindergade15.dk 
Mødelokaler & postservice - kun 299,- pr. md.

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Bitrake Skrevet kl. 17:53

Hej Thomas

Vi har 3 ledige pladser på Vestergade 10a, 4th i opgangen der ligger mellem Krasnapolsky og Invasion. Pt sidder der ca 12 personer alle fra små it firmaer som rangerer fra frontend/webdesign til hardcore java/.net backend udviklere og der er en rigtig god stemning på kontoret.

Hvis du er interesseret i at droppe forbi og se så send mig en mail på nielsboldt@gmail.com eller giv mig et kald på 28138757

Mvh

Niels

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)