Hejsa, Jeg er paa udkig efter lille kontor i et IT ivaerksaetter kontor miljo i Kbh. Jeg vil meget gerne have mulighed for at netvaerke med andre IT ivaerksaettere. Jeg glaeder mig til at hore fra jer - hvor jeg finder nogle gode lokaler til at starte mit IT virksomhed op. Takker...
|
Hej Thomas
Vi holder selv til i et stort kontor hotel på amager lige ved Amager Strandpark som hedder http://www.copenhagenofficehotels.com.
Her er der en masse forskellige små virksomheder og mange indenfor IT.
Så er der også ITU (IT universitetet) som har øverste i etage til IT iværksættere et ultra blæret sted, dog lidt for nørdet til min smag , jeg er jo designer og har lidt svær ved at binære samtaler
Begge har 2, 3, 4, 5, 6 kontor rum og der er vist også mulighed for mere især der hvor vi er. Priserne i vores kontorhotel ligger fra et pnt stort 2 mandslokale fra 4.600 kr og så må du godt være flere personer end 2, det er de ligeglade med. Alt er nyt og flot, der er gratis internet, mødelokaler, rengøring. Der er mulighed for serverrum. Der er ingen depositum(kun for nøglerne) men ellers fungerer det næste som på et hotel, du betaler bare en måned forud og når du ikke gider være der mere så kan du bare flytte fra dag til dag.
F.eks skulle vi bruge mere plads da vi lige har ansat 2 person i løbet af det sidste år her så vi kunne bare tage et større lokale, flytning af lokale, telefon osv tog 1 par timer og så var vi klar til at gå til kamp i nye og større lokaler, det var sku virkeligt fedt.
Evt. søg efter kontorhoteller i kbh. der efterhånden en del.