Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google & Fadøl - Invitation til Sommerfest den 22. juni 2006

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Invitation til Sommerfest den 22. juni 2006

Sæt Kryds i kalenderen og tilmeld dig allerede nu!

Solen skinner og temperaturen er på vej mod varme sommernætter. Dansk Iværksætter Forening inviterer igen i år til Sommerfest for medlemmer og partnere d. 22. juni 2006 kl. 16.00 - 23.30 i Kulturhuset på Islands Brygge, København. 

Sidste år deltog 120 skabende mennesker ved begivenheden.

Det bliver en spændende eftermiddag og et brag af en aften, hvor vi kan dele erfaringer og viden som iværksættere, få kvalificerede indspark til forretningen og i øvrigt nyde det gode selskab. Du er meget velkommen til at invitere dine iværksætter-kollegaer med.

Sådan ser programmet indtil videre ud:

1600 - 1625 Velkomst ved direktør Thomas Køllner.

1630-1735 Præsentation af en succesfuld iværksætter: Google! Google vil fortælle om sin succesfulde historie om at blive internettets mest magtfulde site på 10 år, og hvordan iværksættere bedst kan bruge Googles AdWords og AdSense.

1745-1800 Overrækkelse af prisen "Årets StudieVirksomhed" på 10.000 kr.!

1800 - 1900 Business Dating: Få nye kontakter og mød potentielle samarbejdspartnere. En time med formaliseret, men afslappet, mulighed for at skabe kontakter og få inspiration.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:18
> Præsentation af en succesfuld iværksætter: Google!
Jeg ser frem til at møde Larry Page og Sergey Brin (igen) - det er ikke hver dag de optræder ved danske arrangementer. For, jeg går naturligvis ud fra at de er en af eller begge disse herre der kommer - dem som var Google''s iværksættere, ellers vil jeg mene annonceringen er alvorligt misvisende :)

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Skrevet kl. 16:50
Don''t shoot the messenger   - jeg sender dit berettigede spørgsmål videre til arrangørkomiteen, og vender fluks tilbage med en udredning.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:54
Jeg skyder ikke på nogle personer, men alene på annonceringen. Hvis de siger at vi skal høre på Google''s iværksættere, ja så er der altså kun 2 personer at vælge imellem :)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 16:59
Google eller ej - Der står sådan set bare at Google vil komme og fortælle lidt om deres iværksætterhistorie, og forhåbentlig har Google andre repræsentanter end de to nævnte (som ikke siger mig noget). Ellers har de da slet ikke tid   

Det interessante set ud fra et iværksættersynspunkt er da for mig at se dette + selvfølgelig samværet: "1800 - 1900 Business 's Dating: Få nye kontakter og mød potentielle samarbejdspartnere. En time med formaliseret, men afslappet, mulighed for at skabe kontakter og få inspiration".

Det kunne da være en god lejlighed til at få luftet Skat&Råds stand skilte (som ikke har været i brug i den tid jeg har været med).  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:09
Det kan du have ret i Bent, men jeg er bare så skide træt af at se det ene arrangement efter det andet, og det ene avisartikel efer den anden, der for enhver pris forsøger at klemme "google" ind i titlen udelukkende fordi de ved det skaber opmærksomhed. Jeg ved snart ikke hvor mange gange jeg har set annonceret at "Google kommer og fortæller om markedsføring i søgemaskiner" for så at konstatere at de blot har sent en "salgsassistent" fra AdWords som ikke ved en skid om organisk optimering (der trods alt udgør 2/3 dele af søge-markedet!). Og nu skal vi så lokkes til at høre på "Præsentation af en succesfuld iværksætter", selvom jeg er helt overbevist om at ingen af de to iværksættere kommer til dette arrangement. Jeg synes personligt det er kvalmende
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Skrevet kl. 14:28
Som lovet, et svar på din verbale spanking, Mikkel: Larry Page og Sergey Brin  kommer som du allerede har gennemskuet ikke til arrangementet. Men som en indirekte konsekvens af din påtale, har arrangørene valgt at invitere byggestart.dk, som vil fortælle, hvorfor de bruger formuer på Google. Måske ikke den ægte vare, men forhåbentlig værdifuldt nok for dem der intet aner om search marketing.

Hvis jeg selv stod for talerlisten, ville du selvfølgelig være førstevalg     

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:44
Det er altid en god ide med en case eller to. Andres erfaringer (med hvad som helst) er som regel virkelig brugbart for alle. Og det er i hvert fald meget mere brugbart end at høre en iværksætterfortælling fra nogle som ikke selv har iværksat det de snakker om (som i dette tilfælde med Google, uden at det faktisk er iværksætterne af dette der taler). Det ville svare lidt til hvis jeg tog ud og fortalte om iværksætterprojektet SpamFighter :)

> Måske ikke den ægte vare

Jo, det er da bestemt den ægte vare - en ægte fortælling fra nogle der benytter et produkt. Det er da ærlig og brugbar snak :)

Og det er i hvert fald MEGET MEGET mere brugbart, end at få en lokal Google-sælger ud og holde salgstale men en håndfuld "se hvor fede vi er" slides. Ikke et ondt ord om min gamle ven, og nuværende leder af Google AdWords i Danmark Peter Friis, men han er sælger og har en masse krav fra sine chefer om hvad han skal, og ikke må, sige til sådanne arrangementer. Det er der ikke noget underligt eller fordækt ved. Det er bare ikke lige så givtigt at lytte på, som folk der ikke behøver være loyale overfor Google i deres pæsentation.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)