Invitation til Sommerfest den 22. juni 2006 Sæt Kryds i kalenderen og tilmeld dig allerede nu! Solen skinner og temperaturen er på vej mod varme sommernætter. Sidste år deltog 120 skabende mennesker ved begivenheden. Det bliver en spændende eftermiddag og et brag af en aften, hvor vi kan dele erfaringer og viden som iværksættere, få kvalificerede indspark til forretningen og i øvrigt nyde det gode selskab. Du er meget velkommen til at invitere dine iværksætter-kollegaer med. Sådan ser programmet indtil videre ud: 1600 - 1625 Velkomst ved direktør 1630-1735 Præsentation af en succesfuld iværksætter: Google! Google vil fortælle om sin succesfulde historie om at blive internettets mest magtfulde site på 10 år, og hvordan iværksættere bedst kan bruge Googles AdWords og AdSense. 1745-1800 Overrækkelse af prisen "Årets StudieVirksomhed" på 10.000 kr.! 1800 - 1900 Business Dating: Få nye kontakter og mød potentielle samarbejdspartnere. En time med formaliseret, men afslappet, mulighed for at skabe kontakter og få inspiration. |
> Præsentation af en succesfuld iværksætter: Google!
Jeg ser frem til at møde Larry Page og Sergey Brin (igen) - det er ikke hver dag de optræder ved danske arrangementer. For, jeg går naturligvis ud fra at de er en af eller begge disse herre der kommer - dem som var Google''s iværksættere, ellers vil jeg mene annonceringen er alvorligt misvisende :)