Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed til produktion af terminal

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er netop igang med et projekt til deltagelse i EBG (European Business Game). Jeg vil ikke fremlægge min virksomhedside her på siden endnu, men vil alligevel bede om jeres hjælp.

Jeg har hårdt brug for kontakt til en virksomhed som kan producere terminaler med en funktion lignende den man ser på togstationer til køb af togbilletter. Virksomheden skal kunne producere end terminal med indbygget vægt og lign. funktiner, hvor der skal være en skærm med en brugergrænseflade, samt mulighed for betaling med kontanter eller kort.

Kender du en virksomhed der laver noget lignende dette, eller har mulighed for at lave sådan noget, ville det hjælpe mig utrolig meget hvis du gad give mig firmaets navn, og evt. nogle kontaktoplysninger hertil.

Jeg takker på forhånd.

Mvh Tim.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du nævner at terminalen skal kunne modtage betalinger med fx. kort. Dette kan godt gå hen og blive en dyr løsning, hvis den skal godkendes af PBS. En certificering hos dem vil koste langt over 1 million kr. Bare til info... men de virksomheder der har terminaler hertil og som er godkendt af PBS, finder du her: http://www.dankort-forretning.dk/dk/terminaler/leverandoerer/

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)