Hej amino'er Jeg har købt et webhotel fra surftown.dk og skal have sat det op. Skal bare laves noget så vi kan lave artikeler og så vi kan have tabeller og live resultater og flere ting som ikke så svært at lave(fodbold) og så skal der være flere der kan rette i det altså 2 af mine venner skal kunne opdater resultaterne og tabellerne og nyhederne . Så hvis du tror du kan det så skriv på Lasselykke@hotmail.com og høre mere om opgaven. Og hvis spørgsmål så skriv også ? mvh Lasse |
Har webhotel, men en der kan sætte det op for mig
- 1
Tænkte på joomla for det kan jo hvad jeg skal bruge, men kommer også an på hvad i anbefaler, der skal kunne være 4 på som har forskellige rettigheder og og skal kunne det andet så, hvad anbefaler i ?? og er der nogle der kan ?? |
Nogle der kan ? |
Hej Lasse Jeg kan levere en hjemmeside i Joomla til dig. Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne. - www.ComputerLab.dk |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Hvis du tænker joomla kan jeg sætte et system op i weekenden. Fast pris på 2500kr x moms. Se mere på granholm.dk |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Hej Jeg har en god kontakt til opsætning af hjemmesiden. Prøv at kontakte Henrik Mikkelsen han har tlf 4037 2233 Han er meget fair og dygtig. Mvh. Lars Vangdahl |