Vi åbner nu for Fil Galleriet og hvad det kommer til at betyde, det finder du meget snart ud af :-) |
Hvis i har ideer til andre ting der ville være fede at dele, så kom endelig med forslag.
Dbh Martin
Vi åbner nu for Fil Galleriet og hvad det kommer til at betyde, det finder du meget snart ud af :-) |
Hvis i har ideer til andre ting der ville være fede at dele, så kom endelig med forslag. |
Budgetter og regnskaber, så vidt det ikke er forretningshemmeligheder. Det kunne være givtigt at vide lidt om, hvor meget man kan/skal afsætte til de forskellige poster og hvordan andre gør. Salgsbreve og pressemeddelelser kunne også være inspirerende for andre. Til gengæld skal der være respekt for ophavsretten, det skal være til inspiration, ikke til afskrift... mvh Henrik I. |
Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk
Hej @Henrik, som du selv skriver skal ophavsretten respekteres. Dette tror jeg dog bare ikke helt fungere ved salgsbreve...nogle dokumenter bør ganske enkelt ikke uploades...salgsbreve tror jeg vil blive kopieeret i hobetal. Det er selvfølgelig ikke Amino's problem, MEN jeg tror simpelthen det bliver for "nemt" også må amino vise ansvar og ikke tilbyde dette.
|
Tja, det kan godt være, du har ret, Kenneth. Lige så godt , som det kunne være at læse eksempler på salgsbreve, så er det nok også fristende at kopiere dem. Men det er vel også lidt op til dig selv. måske kan du leve med det, måske ikke. Jeg har selv lige kigget på min halvgamle forretningsplan og bestemte mig for IKKE at uploade den. Der var trods alt lidt for meget konkurrent-guf i den, syntes jeg. Til gengæld var jeg glad for at kunne se, hvordan andre gjorde, da jeg skrev den. HI |
Det vil ikke være klogt at kopisterne. Med andre ord - jeg tror kun det vil være til inspiration. mvh Hans |
Nu er det jo desværre ikke altid sund fornuft, der får os til at gøre ting Jeg vil da tro at, at fx. salgsbrev skrevet efter AIDA-meto kan standardiseres og også kopieres langt hen ad vejen. Men du har ret i Hans, at der skal mere til, før det virker godt. Om det vil afholde folk fra at kopiere ved jeg ikke.. mvh Henrik I. |
Så er der blevet rettet en del fejl og nu kan man nemt uploade filer. http://www.amino.dk/wikis/faq/hvordan-uploader-jeg-en-fil.aspx
|
Pressemeddelelser er nu lagt online. |
Amino Rabat Oversigt: Har set der er mange herinde som giver amino rabat på forskellige topics, og det ville da være rart hvis vi kunne samle dem, så nye kan hjælpes godt fra start og spare penge på alle mulige fronter, og samtidigt hjælpe andre. |