Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny mulighed på Amino - Hjælp os lige igang

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Vi åbner nu for Fil Galleriet og hvad det kommer til at betyde, det finder du meget snart ud af :-)

Men vi lægger ud med at alle kan smide deres brugte forretningsplaner op. Ideen er at vi kan se hvordan andre iværksættere laver sådan en plan og tænk blot hvis vi kan få nogle hundrede stykker ind, det vil give masser af inspiration til os alle.

Så hjælp hinanden og os med at smide alle de planer i har lavet igennem tiderne op på Amino, så giver vi en god portion Amino Karma i din retning og den får du meget snart god fornøjelse af, det lover jeg :-)

Upload din forretningsplan - Klik her

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:44

Hvis i har ideer til andre ting der ville være fede at dele, så kom endelig med forslag.

Dbh Martin

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 22:46

Martin Thorborg:

Hvis i har ideer til andre ting der ville være fede at dele, så kom endelig med forslag.

Dbh Martin

Budgetter og regnskaber, så vidt det ikke er forretningshemmeligheder. Det kunne være givtigt at vide lidt om, hvor meget man kan/skal afsætte til de forskellige poster og hvordan andre gør.

Salgsbreve og pressemeddelelser kunne også være inspirerende for andre. Til gengæld skal der være respekt for ophavsretten, det skal være til inspiration, ikke til afskrift...

mvh

Henrik I.  

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:56

Hej

@Henrik, som du selv skriver skal ophavsretten respekteres. Dette tror jeg dog bare ikke helt fungere ved salgsbreve...nogle dokumenter bør ganske enkelt ikke uploades...salgsbreve tror jeg vil blive kopieeret i hobetal. Det er selvfølgelig ikke Amino's problem, MEN jeg tror simpelthen det bliver for "nemt" også må amino vise ansvar og ikke tilbyde dette.

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 23:20

Tja, det kan godt være, du har ret, Kenneth. Lige så godt , som det kunne være at læse eksempler på salgsbreve, så er det nok også fristende at kopiere dem.

Men det er vel også lidt op til dig selv. måske kan du leve med det, måske ikke.

Jeg har selv lige kigget på min halvgamle forretningsplan og bestemte mig for IKKE at uploade den. Der var trods alt lidt for meget konkurrent-guf i den, syntes jeg. Til gengæld var jeg glad for at kunne se, hvordan andre gjorde, da jeg skrev den.

HI

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 02:18

Kenneth Boysen:
salgsbreve tror jeg vil blive kopieeret i hobetal

Det vil ikke være klogt at kopisterne.
Hvis et salgsbrev skal virke, skal det vække ekstraordinær opmærksomhed. Det gør et salgsbrev, som er "kopieret i hobetal" jo netop ikke. Hvis man ønsker at kopiere andres salgsbreve, kan man jo kigge lidt i sin postkasse - min rammes i hvert fald jævnligt af et salgsbrev.

Med andre ord - jeg tror kun det vil være til inspiration.

mvh Hans

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 14:45

Hans Stokholm Kjer:

Det vil ikke være klogt at kopisterne.
Hvis et salgsbrev skal virke, skal det vække ekstraordinær opmærksomhed. Det gør et salgsbrev, som er "kopieret i hobetal" jo netop ikke. Hvis man ønsker at kopiere andres salgsbreve, kan man jo kigge lidt i sin postkasse - min rammes i hvert fald jævnligt af et salgsbrev.

Nu er det jo desværre ikke altid sund fornuft, der får os til at gøre ting Smile Men  man skal jo alligevel altid have rettet nogle basale ting til med adresse, navne osv. for at kunne genbruge et salgsbrev. Og så kan man ligeså godt fortsætte lidt, så man til sidst har et unikt dokument  Om du så har gjort det ud fra et Amino-brev eller noget fra din postkasse er vel ligegyldigt, det er under alle omstændigheder i grænselandet mellem inspiration og kopi, ikke nødvendigvis et brud på ophavsretten.

Jeg vil da tro at, at fx. salgsbrev skrevet efter AIDA-meto kan standardiseres og også kopieres langt hen ad vejen. Men du har ret i Hans, at der skal mere til, før det virker godt. Om det vil afholde folk fra at kopiere ved jeg ikke..

mvh Henrik I.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:19
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:25

Pressemeddelelser er nu lagt online.
Hvis i har andre ideer, så sig til.

Dbh Martin

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:39

Amino Rabat Oversigt: Har set der er mange herinde som giver amino rabat på forskellige topics, og det ville da være rart hvis vi kunne samle dem, så nye kan hjælpes godt fra start og spare penge på alle mulige fronter, og samtidigt hjælpe andre.

Amino Sites: En Dedikeret Oversigt med Firmaer som har profiler herinde, delt op i kategorier, regioner etc. Så hvis jeg står og mangler en advokat i odense er det let og overskueligt at finde en.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)