Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Case-story og produktbeskrivelse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg arbejder i en IT-virksomhed, hvor vi netop har udviklet en applikation til et CRM-system. Denne applikation vil jeg gerne lave en produktbeskrivelse af (altså mere salgsminded end teknisk minded). Er der nogen der i den forbindelse har erfaringer med opbygning, altså findes der en god model for strukturen i sådan en beskrivelse (ligesom AIDA-modellen)?


Derudover skal jeg have lavet nogle case stories på nogle af vores løsninger hos kunder. Er der nogen der har lignende erfaringer med opbygning/struktur her?


På forhånd tak!



Mvh.
Thomas J

Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Thomas,



Du kan eventuelt led dig inspirere af Secnet præsentation af deres CMS. Det er meget prof lavet. Præsentationen giver en meget hurtig indblik i hvordan man bruger systemet og hvad kan man med det. Det er en god måde at lave en ”produkt beskrivelse” på.



Mht. case stories, prøv at se, hvordan de andre gør det i branchen. På den måde, kan du få en indsigt i strukturen og hvad der lægges vægt på i beskrivelserne.



Ellers er det:



Project scope, projektets formål, rammer. Beskrivelsen af forretningsbehov + measurement and objectives. Prøv at kigge på nogle af de krav.spek. i har læggende og vælg de mest spændende cases.


Håber på, at du kan bruge det til noget.   
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)