Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny funktion, måske?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har her på det sidste sat og irriteret mig en del over at man ikke kan skrive emails og pm's til folk uden de aktivt har sat det til, derfor kommer her en sjov lille funktion i må tage ind hvis i vil

Hvis man svarer et forum indlæg med ting som man ikke vil have at alle skal kunne læse feks så skriver man et telefon nummer en person skal ringe til så under oprettelsen af det svar man skriver kunne man have en kode der siger [skjult] Tekst her[/skjult] så kun opretteren af tråden kan se hvad der står inde i boxen istedet for at samtlige brugere kan se ens telefon nummer

håber det gav mening

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:57

Er det ikke bare at skrive i tråden at personen kan finde dit nummer i din profil? - Jeg kan ikke se hvor hemmeligt en virksomheds telefonnummer kan være, forudsat at virksomheden altså vil have kunder?

Jeg har ikke noget problem med at ytre mit telefonnummer i en debat på Amino.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 12:40

Nu var det jo ikke ligefrem mit eget telefon nummer jeg skrev til personen men nærmere min mors private nummer og da min mor formentligt godt kunne bruge det skrevet i tråden og trådstarteren meget vel kunne bruge det min mor kunne tilbyde sååh

Noget andet er kan knappen til "næste side" ikke flyttes længere op så den ikke er under reklamen den er ikke til at finde

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:41

Vi arbejder på at alle kan maile hinanden igen.

Mht. knappen, så kigger vi på det på sigt.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)