Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det maskulint nok

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

www.herregejl.dk

Vi sælger herresmykker på denne side og vil gerne have jeres feedback på om det er maskulint nok, brugeropsætningen er nem nok.  Den er ikke helt færdig for vi starter op d. 15-11-08 men håber i vil komme med noget konstruktiv kritik.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 14:01

yes det synes jeg

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 14:06

Jeg syntes ser fint nok ud indtil videre, men manden i jakkesæt harmonerer ikke med det smykke på forsiden, det ligner den maske fra en eller anden pop gyser, og for mig virker det lidt useriøst, eller hvad skal man sige, for fyre på 12 år.

Det her står jo selvfølelig for min egen regning, smag er forskelligt. Men ville skifte det billede ud på forsiden af det smykke, gør siden mere til mand end dreng 8-)

B.

Shape the future, or die trying 8-)

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 14:08

Er lidt for hurtig til at skrive til tider sorry.

Jeg syntes ser fint nok ud indtil videre, men manden i jakkesæt harmonerer ikke med det smykke på forsiden, det ligner den maske fra en eller anden pop gyser, og for mig virker det lidt useriøst, eller hvad skal man sige, for fyre på 12 år.

Det her står jo selvfølelig for min egen regning, smag er forskelligt. Men ville skifte det smykke ud på forsiden gør siden lidt drenget.

Det var det mente.

B.

Shape the future, or die trying 8-)

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:13

Du er vel opmærksom på at der er fejl i fx. betalingsprocessen. produkt kategorier. produkt billeder?

Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:49

Generelt frarådes det at bruge Comic Sans og Times New Roman i webdesign. Det får siden til at se lidt gammeldags/uproffesionnel ud. Synes heller ikke det passer ind i dit site. Prøv feks. med Georgia som er en lidt gotisk skrift til menuen og ellers Verdana til de "seriøse" elementer såsom købslinks, brødtekst osv..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)