Så er det min tur til at søge lidt feedback på vores webshop, www.intimate.dk. Selve shoppen er et par år gammel, men har været lukket i en periode.
Den er nu genåbnet i august og har kørt et par måneder. Vi oplever generelt en rimelig konvetering, men der er store udsving uge for uge, så jeg er nysgerrig efter at høre hvad i andre syntes - måske kan man dreje på nogle knapper og gøre tingene endnu bedre :)
Ideen til at lave et Video review er taget fra Martin Thorborg som for en uges tid siden gjorde det samme. Jeg har tilføjet et par ny tekniske detaljer som forhåbentligt er med til at gøre det endnu mere interessant at se.
Ideen til at lave et Video review er taget fra Martin Thorborg som for en uges tid siden gjorde det samme. Jeg har tilføjet et par ny tekniske detaljer som forhåbentligt er med til at gøre det endnu mere interessant at se.
Med venlig hilsen,
Peter
Hej Peter. Fedt nok med video reviews af sider så man er helt sikker på hvad du mener. Men kan du ikke lade være med at autoafspille når siden loader, og få den til at lade være med at afspille filmen på repeat?
Det ser rigtig spændende ud! Ved ikke om det bare er mig, men jeg kan ikke få lyden til at virke. Billedet er fint, men lidt af idéen ryger jo uden lyd på :p
Så lykkedes det. Jeg prøvede at åbne og lukke browseren og skifte lidt imellem Firefox og IE og pludselig kørte det - nok bare min computer der skulle brokke sig lidt.
Det er rigtig lækkert med video på i stedet for 'bare' noget feedback. god idé fra Martin som du har gjort god brug af selv også!
Du rammer ret godt plet med mange af tingene. Selve siden er faktisk grundlæggende 3-4 år gammel - og designet er derfor også ligeså gammelt. Det med skyerne har du helt ret i - det har intet med produkterne at gøre, så vi må få det lavet om. Lige så med knapperne der fejler grafisk.
Lige pt. overvejer jeg om vi skal tage skridtet og få udviklet en ny shop - evt. via Magento som ser ret lovende ud. Men det er interessant at se om man evt. kan nøjes med nogle kosmetiske ændringer her i stedet for.
MANGE tak for din feedback. Jeg har lavet en liste med ting der skal rettes,