Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.stokertræpiller.dk

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tror måske i skulle få en tekstforfatter til at kigge jeres tekster igennem f. eks

Stokertræpiller.dk har som speciale at levere kvalitetstræpiller til lavpris. Vores træpiller er kendetegnet ved en høj brændværdi samt lave spildprocenter, hvilket er din garanti for et kvalitetsprodukt.

Lyder når jeg læser den forkert, bør nok formuleres anderledes.

*Vandindhold, aske, brændværdi og svovlindhold er alle baseret på cirkatal

Igen mangler jeg tillid når jeg læser det. Cirkatal lyder ikke særligt proff. jeres leverandør kan vel levere korrekte tal baseret på en test, med dokumentation, som i evt. kun ligge op i en pdf.

Under kvalitet skriver i "Stokertræpiller.dk's træpiller er certificerede" så er der vel også dokumentation på værdier, og den sætning burde på forsiden. som garanti for et kvalitetsprodukt.

Men det vil en tekstforfatter kunne hjælpe jer meget mere med.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 23:21

Hej Henning

Skriv lige din mail til mig, tak.

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:25
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 23:30

Hej Kijo

Jes det kan du have ret i. Vi vil lige tænke over, om vi skal have formuleret det på en anden måde. Ja det kunne nok være en god ide at få det på forsiden, det vil jeg lige prøve at få bygget ind i designet.

Jeg vil lige diskutere din tips med min kompagnon imorgen. Super godt at få respons på.

Tak for dine indlæg.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 09:06

Hvem har "certificeret" jeres træpiller?

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:39

Hej Rene.

Jeg kører hjemmesiden pillefyring,  der informerer om pillefyr og træpiller. Måske vi kunne lave lidt forretning sammen a' la "Kunder på et Sølvfad"?

Hjemmesiden ligger nr. 1/ 2 på Google ved søgning på pillefyr.

Det kræver dog, at træpillerne er godkendte.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 09:58

Hej Steinway

Træpillerne er certificerede i landet hvor vi har købt pillerne. Vi er dog i disse dage ved at finde en dansk virksomhed som kan certificere vores piller. Her har vi set på www.force.dk som vi nok vil gøre brug af.

Hej Christian

Det vil vi da gerne prøve at høre mere om, lyder yderst interessant. Som du kan se foroven, er vi igang med at finde en dansk virksomhed som kan certificere vores træpiller.

Jeg håber det muligt at vi kan kommunikere via mail, du kan skrive en mail på support@stokertraepiller.dk

Fortæl gerne om hvad du havde forestillet dig og hvorledes vi kan gøre det - vi er MEGET interesseret Smile

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 12:29

Hvis de allerede er certificerede i hjemlandet, så er der vel ikke nogen grund til at få dem recertificeret?

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Skrevet kl. 13:55

Hej Steinway

Vi tror at et certificat på dansk, sælger meget bedre, end et certificat på udenlandsk sprog. Derfor overvejer vi om det ikke bedre kan svare sig, at betale for en dansk certificering og dermed skaffe mersalg.

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 14:02

Syntes siden er dejlig pædagogisk, og nem at overskue.

Og kan se hvis man misbruger siden bliver man politianmeldt Cool

Shape the future, or die trying 8-)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)