Hej med jer! Min kammerat som ejer en motorcross-onlineshop og har bedt mig om at lave hans hjemmeside. Jeg er ikke så meget inde i webshop's og synes at alt hvad jeg søger på skal man betale et månedligt gebyr eller en % af indtægten, kan det være rigtigt ? Findes der ikke nogen programmer man køber én gang for alle og selv styrer ? Og så har jeg også et andet spørgsmål til sådan en webshop, hvordan tilmelder man sig så køberne kan betale med Dankort/Visa og hvad koster det (ca.) ? Med venlig hilsen |
Hej Jesper.
Hmm. Nej. Jeg betaler selv kun for webhotellet og betalingsgateway/PBS. Årligt.smukkehansen:Hej med jer!
Min kammerat som ejer en motorcross-onlineshop og har bedt mig om at lave hans hjemmeside.
Jeg er ikke så meget inde i webshop's og synes at alt hvad jeg søger på skal man betale et månedligt gebyr eller en % af indtægten, kan det være rigtigt ?
smukkehansen:Findes der ikke nogen programmer man køber én gang for alle og selv styrer ?
Jeg bruger selv MagentoCommerce fra magentohotel.dk -Det virker rigtig godt.
smukkehansen:Og så har jeg også et andet spørgsmål til sådan en webshop, hvordan tilmelder man sig så køberne kan betale med Dankort/Visa og hvad koster det (ca.) ?
Det hele klarede Magentohotel.dk for mig. Jeg havde dog en indløsningsaftale fra tidligere. Efter jeg bestilte, gik der ca 20 min. til jeg fik logins til min magentoshop. dansk sprog og dankort modul installeret. UB. Hotellet koster 600 /år, Dankort 1500 /år. excl moms.
smukkehansen:Med venlig hilsen
Jesper Hansen
/Hus