Det er vildt svært at lave noget der ligner på sådan en sag.
Og med hensyn til kritikken, så siger jeg jo rent faktisk også at ideen er god, men der er bare nogle ting der springer i øjnene på mig. Men hvis jeg står alene med mine betragtninger, er jeg da villig til at undskylde med det samme. Det tror jeg så bare ikke at jeg gør (står alene altså)
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Simon mørch man kan ikke kontakte dig igennem amino du har ikke slået det il i indstillinger, men vil du ikke lige skrive til mig på thomas (@) hxs . dk ?
Jeg synes ikke det handler om hvor vidt du står alene eller ej!!!
Og nej, jeg kender ikke Etch a Sketch - Men nu hvor du reklamerer så fint, kan jeg da ikke lade være med at tjekke det ud :)
Jeg mener dog stadig (Og det gør jeg gerne "alene"), at din måde at formulerer dine synspunkter på, er ret grov og nedgørende!!! Det var egentlig bare det, der var pointen ved min tilbagemelding.
Simon mørch man kan ikke kontakte dig igennem amino du har ikke slået det il i indstillinger, men vil du ikke lige skrive til mig på thomas (@) hxs . dk ?
Ja, hensigten med at bede om feedback her på Amino er jo at finde plads til forbedring, så jeg siger tak for input. Jeg vil give dig ret i mange af de ting, du nævner og der skal helt klart også ske nogle forbedringer med f.eks. tekst, diagrammer osv. Så det vil vi sætte i gang med.
Det med at mails'ene bl.a. indeholder et PDF-dokument er ret bevidst bl.a. for bedre at kunne styre indholdet af mails'ene. Mange modtagere ville nok falde fra, hvis indholdet var meget omfattende eller hvis det var opsat i et HTML-format, som formentlig alligevel ikke ville kunne kontrolleres ordentligt af de virksomheder, som skal udsende det. Så det er et valg, som er truffet for at beskytte modtagerne.
cpufan:
Og sådan kunne jeg blive ved....
Gør du bare det. Jeg kan ta' det. Hvis der er noget, som trænger til forbedring, så sig det endelig.
Nu har jeg igen brug for hjælp. Vi afholder p.t. en logokonkurrence (http://www.astada.com/contests/view/17/) og jeg vil gerne bede jer om at sige jeres mening. Hvem skal vinde? Hvilken af nedenstående logoer er bedst? Husk at logoet skal passe til hjemmesiden www.charitymails.dk.