Hejsa. Så er www.charitymails.dk i luften. Vi vil gerne bede jer om at besøge siden og fortælle os, hvad I synes. Mvh Morten |
Fedt koncept.
Tænker bare på, hvordan får i tilmeldte?
Hejsa. Så er www.charitymails.dk i luften. Vi vil gerne bede jer om at besøge siden og fortælle os, hvad I synes. Mvh Morten |
Fedt koncept. Tænker bare på, hvordan får i tilmeldte? |
_Hey Morten
Super fedt! Det er da bare en rigtig god ide :) Det eneste der driller mit øje lidt er jeres logo! Jeg har ikke noget bedre bud . men tror helt bestemt det kan blive meget bedre.
Rigtig god fornøjelse & held og lykke kh Sif |
Jeg synes også ideen er god. Hjemmesiden er pæn og informativ, men logoet synes jeg heller ikke for godt om. Jeg er faldet over en enkelt stavefejl (det er der sikkert også på vores hjemmeside). Det er attraktivt, som er stavet forkert under om charitymails.dk. Det minder i konceptet lidt om en god sag - med GODE SAGER kan man ikke få nok af. Venlig hilsen Louise
|
Hejsa. Mange tak for tilbagemeldingerne indtil nu. Kan I komme nærmere ind på, hvad det er ved logoet, som generer? Jeg kan nemlig ikke helt se det selv....
Ja, det er helt klart hårdt arbejde, der skal til her. Det er afgørende, at så mange som muligt tilmelder sig for at gøre det attraktivt. Vi håber på, at kunne appelere til det medmenneskelige i folk, og derigennem at få "lavinen til at rulle", således at man også inviterer sine venner til at være med via "inviter venner"-funktionen på hjemmesiden. For at få gang i lavinen, har vi bl.a. planer om at oprette et forum på facebook om ordningen, samt forsøge at slå igennem i nogle medier. Derudover ville det være perfekt, hvis vi kunne få nogle af de velgørenheder, som vi arbejder sammen med, til at promovere os. Hvis der er nogen, der kender nogle andre kanaler, som ville være oplagte her, så er vi naturligvis meget lydhøre... |
Kan I evt. give en kort beskrivelse af, hvad der skal til for, at I melder jer ind som modtager på siden? |
Hej. Altså sådan en som mig, og alle her på Amino, ville nok melde os til hvis vi havde sådan en lidt forsjov mail. Men skal du ud med budskabet og have 10.000 eller flere, så må jeg skuffe dig, da der desværre ikke er 10.000 mennesker i Danmark der tilmelder sig. Tror du skal ud og købe co-reg de koster vel 2,- pr styk hvis du heldig. Mvh. Simon |
eller vent lidt, nu når jeg selv har et nyhedsbrev og selv vælger en anden vej ind og købe co-reg, laver jeg konkurrencer, hvor i der er co reg. dvs jeg tjener på det + jeg får gratis tilmeldte. Nu da jeg synes rigtig godt om dit koncept, kan jeg da godt tilbyde dig nogen tilmeldinger gratis, da det ikke koster mig noget. Men kan dog ikke skaffe 10.000 :) Men skriv da en mail til mig på Simonmorch@mailbasen.dk - Ps. står andre og mangler nogen tilmeldte (300 - 700) så skriv da mig en mail :) |
Hej, Syntes at det er en flot hjemmeside, og er specielt begejstret for de skiftende s/h billeder i toppen og de (naive) let forklarende figurer. Er enig i de andre i, at logoet ikke spiller. Teksten vender hver sin vej, og den gule kuvert er lidt for happy-go-lucky. Et mere seriøst logo ville være på sin plads. |
Hey Morten
Søren gav et super svar på det med logoet!!! Det bakker jeg fuldstændig op om - håber det kan hjælpe dig - Rigtig meget god fornøjelse og held og lykke!
Tænkte lige en tanke vedr: at der står beløb på donation fra virksomhederne i de udsendte e-mail´s Hvad ligger der til grund for denne beslutning? Det er sikkert fornuftigt nok - jeg er bare nysgerrig :)
|