Hej alle kære aminoer Jeg har i et stykke tid gået og rodet med tanken om at lave et online fakturerings program, men mangler jeres hjælp. Jeg har aldrig selv sendt en faktura ud så jeg er ikke helt sikker på hvad man som selvstændig ville synes var lækkert i sådan en løsning, men her er hvad jeg indtil nu er kommet op med. Selvfølgeligt skal fakturaerne være lovlige så de kommer til at overholde hvad der står på denne side http://www.ivaekst.dk/vaekst/5/1/0/10/0/regler-for-fakturaer I første omgang skal man kunne sende fakturarerne ud som e-mail eller en pdf vedhæftet en e-mail. Der vil også være mulighed for at printe fakturaerne ud, og sende dem manuelt eller faxe dem. Jeg har luret på at lave systemmet så man kan faxe fakturaen direkte til kunden, men jeg ved ikke hvor mange der stadigt sender deres fakturaer per fax, er det noget du bruger? Men jeg ved at jeg hader at bruge faxmaskiner, så måske er der andre der har det på samme måde Hvordan modtager i betaling? Kontonr. og regnr. på fakturaen, vedlagt girokort, eller måske noget helt tredje? Man skal selv kunne vælge hvilken farve ens faktura skal have og man skal kunne uplade et logo der bliver brugt, men ellers skal man ikke kunne ændre mere på designet. Jeg ser frem til en masse konstruktiv respons. Jeg ved ikke om jeg har postet i den rigtige kategori, så føl jer endeligt frie til at flytte det. Mvh Benjamin Jørgensen
|
hvis det kun er faktura'er du tænker på tror jeg ikke på ideen, der ligger jo flere af slagsen på nettet, den jeg bruger er excel, og det fungere godt, andre jeg kender bruger nogle købte programmer, men de kan så også alt muligt andet som momsregnskab lageroptælling ovs ovs.
men mine ønsker ville være, at man skulle kunne designe sin helt egen faktura, som ser proff ud,