Var i en webshop i går for at købe en frakke, slog mig da jeg så prisen – gad vide om den kommer på tilbud snart.
Fik den tanke hvorfor der ikke en tilbuds-overvågnings knap som man kan trykke på og tilmelde sig således at hvis den specifikke vare kommer på tilbud, får man en mail med besked.
Ulempen kunne jo være at kunden så ikke vender tilbage for at kigge, men blot afventer en mail på tilbuddet. Fordelen kunne vel også være at man når man tilmelder sig ”overvågning” blev gjort opmærksom på at man samtidigt automatisk bliver tilmeldt til nyhedsbrevet. Det kunne vel løfte tilmelding til nyhedsbrevet, således at man får en ny potentiel kunde at præsentere varer for via nyhedsbrevet.
Yderligere en fordel kunne jo være at dem som tilmelder sig overvåningen er med til at aftage varer når sortimentet skal udskiftes, og måske brænder man ikke inde med så mange ”gamle varer”
Blot en tanke / ide fra en kunde på nettet. |
Hej Kijo
Fantastisk ide i mine ører. Om det virker, er en anden sag, men det må vel komme an på en prøve. Jeg vil høre min webudvikler, om det er muligt. Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig en sådan funktion på min hjemmeside.
Tak for ideen.
Venlig hilsen
Rasmus