Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler der en tilbuds funktion i diverse webshops ???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Var i en webshop i går for at købe en frakke, slog mig da jeg så prisen – gad vide om den kommer på tilbud snart.

Fik den tanke hvorfor der ikke en tilbuds-overvågnings knap som man kan trykke på og tilmelde sig således at hvis den specifikke vare kommer på tilbud, får man en mail med besked.

Ulempen kunne jo være at kunden så ikke vender tilbage for at kigge, men blot afventer en mail på tilbuddet.

Fordelen kunne vel også være at man når man tilmelder sig ”overvågning” blev gjort opmærksom på at man samtidigt automatisk bliver tilmeldt til nyhedsbrevet.

Det kunne vel løfte tilmelding til nyhedsbrevet, således at man får en ny potentiel kunde at præsentere varer for via nyhedsbrevet.

Yderligere en fordel kunne jo være at dem som tilmelder sig overvåningen er med til at aftage varer når sortimentet skal udskiftes, og måske brænder man ikke inde med så mange ”gamle varer”

Blot en tanke / ide fra en kunde på nettet.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 23:18

Hej Kijo

Fantastisk ide i mine ører. Om det virker, er en anden sag, men det må vel komme an på en prøve.  Jeg vil høre min webudvikler, om det er muligt. Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig en sådan funktion på min hjemmeside.

Tak for ideen.

Venlig hilsen

Rasmus

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 30. Sep 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:21

Jeg har set en sådan funktion flere steder, oftes kaldes den "prisagent" eller noget lignende. De fleste kræver man opretter en brugerkonto for at benytte den, så jeg vil tro du kan få en god værdi ud af den funktion. Måske ved at få folk som ellers ikke ville sige ja til et nyhedsbrev med på vognen.

Om funktionen vil få folk til udelukkende at vente på et tilbud, er et svært spørgsmål at svare på. Jeg vil mene det bedste bud må være simpelthen at afprøve det og så evt. dele lidt ud af erfaringerne her.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)