For laaaaaaang tid siden, forespurgte jeg på oppustelige underholdningsartikler (nej, ikke dildoer eller lolitaer) hos et firma i Canton. Terry som jeg fik kontakt med var virkelig rar selvom hans engelske ikke var helt i top. Desværre blev købet aldrig til noget og det skrev til ham og der var no hard feeloings, men se så lige den mail jeg får her - mange måneder senere: Date: November 05th, 2008
Message from:Canton inflatables.
Dear Mette G.Andersen:
How are you?Happy to talk with you.
As the condition of international crisis,It is deeply effect the economy of world.There is a customer from Spain,He informed us that some of bank have closed in Europe.And this crisis is very hard,Also it is effect their sale of market.
How about the condition about your business ? Wish your business isn't effect from this crisis.
Bless you have good business.
Your faithfully
Terry.
Canton Inflatables Manufacturer
Add: Dong Sha Economy Development Industrial District,Fuangcun,Guangzhou,China.
Website: www.canton-inflatables.com
Kan man andet end blive rørt - jeg ved da godt at han vil sælge mig noget - men han berører ikke emnet overhovedet - det er sgu da takt der vil noget!!! (Og ja, jeg har svaret ham :) ) Søde Terry... Mette |
Hej Mette.
Mit gæt er at han bare ændre navnet, og sender den samme mail ud til potentielle og gamle kunder, og at det drejer sig om at synliggøre hans firma nok engang, med henblik på øget salg.
Mvh. Rune.