Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne rose en kineser!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

For laaaaaaang tid siden, forespurgte jeg på oppustelige underholdningsartikler (nej, ikke dildoer eller lolitaer) hos et firma i Canton. Terry som jeg fik kontakt med var virkelig rar selvom hans engelske ikke var helt i top. Desværre blev købet aldrig til noget og det skrev til ham og der var no hard feeloings, men se så lige den mail jeg får her - mange måneder senere:

Date: November 05th, 2008

Message from:Canton inflatables.

Dear Mette G.Andersen:

How are you?Happy to talk with you.

As the condition of international crisis,It is deeply effect the economy of world.There is a customer from Spain,He informed us that some of bank have closed in Europe.And this crisis is very hard,Also it is effect their sale of market.

How about the condition about your business ? Wish your business isn't effect from this crisis.

Bless you  have good business.

Your faithfully

Terry.

Canton Inflatables Manufacturer

Add: Dong Sha Economy Development Industrial District,Fuangcun,Guangzhou,China.

Website: www.canton-inflatables.com

Kan man andet end blive rørt - jeg ved da godt at han vil sælge mig noget - men han berører ikke emnet overhovedet - det er sgu da takt der vil noget!!!

(Og ja, jeg har svaret ham :) )

Søde Terry...

Mette

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:27

Hej Mette.

Mit gæt er at han bare ændre navnet, og sender den samme mail ud til potentielle og gamle kunder, og at det drejer sig om at synliggøre hans firma nok engang, med henblik på øget salg.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:34

"Mit gæt er at han bare ændre navnet, og sender den samme mail ud til potentielle og gamle kunder, og at det drejer sig om at synliggøre hans firma nok engang, med henblik på øget salg."

Naturligvis, men da et positivt og kreativt forsøg :-)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 00:29

MetteSkagen:
Søde Terry...

Pas nu på alligevel hvis du køber fra ham...

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:19

Fordi vi i festbranchen ligger så langt fra hinanden kan vi ikke kun være konkurrenter, men også kolleger. Og der var en af mine kolleger som skrev og fortalte mig at man tit får dårlige varer fra Kina, hvis man ikke har været dernede og se fabrikken m.m. - han havde allerede en kontakt til en producent som lavede noget ordentligt og hvis jeg ville kunne jeg bestille noget sammen med hans næste ordre, så kunne vi dele fragten.

Så jeg skal ikke have noget. Men jeg er stadig imponeret over Terrys brev og tænker at det muligvis kunne inspirere, ikke bare mig selv, men også andre til at tage udgangspunkt i det ellers negative i den økonomiske krise og vende det til noget der kan blive et salg :)

Mette

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 10:01

Har selv prøvet at få en conatiner hvor en stor del af produkterne pludselig viste sig at være sort/hvide selv om de skulle have være ensfarvet hvid Big Smile Heldigvis fik vi hurtig en ny fejlfri sending.

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)