Jeg har oplevet den seneste tid, at når jeg skriver noget inde her på amino, får man straks en masse mails til vores firma fra folk som vil sælge os ting.. Fx fik jeg i går 2 mails fra forskellige virksomheder, som ville sælge søgemaskine optimering, fordi jeg havde besvaret en tråd der handlede om forbedring af ens webshop.. Det er skisme godt nok lidt træls efter hånden, det er især søgemaskine/webside folket, der bliver lidt for nærgående.. jeg har ikke noget problem med at folk sender mig en mail, hvis de mener, at de har en vare, vi kan bruge, men at skulle svare på 10 mails om måneden omkring varer som slet ikke er relevant for os og der efter skriver folk tilbage, "jamen hvorfor vil du ikke købe", "jeg kan jo ellers gøre sådan og sådan for dig" osv... Så derfor - bare fordi man skriver her inde, behøver det ikke være fordi, man søger nye leverandører. .. undskyld hvis jeg lyder sur, det er jeg ikke - bare lidt småstresset :-) |
Hej Nina
Det er såmænd heller ikke lovligt at virksomhederne kontakter dig pr. e-mail, uden forudgående aftale når det er med henblik på salg af en vare eller ydelse.
Så det er efter min mening, en rimeligt nem måde at sortere useriøse virksomheder fra på.