Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et lille øv..

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

På den anden side - hvis man heller ikke må ringe, ikke må sende emails og ikke må sende reklamer, så bliver det svært at være pro-aktiv med sine produkter. Det efterlader jo kun reklame i magasiner, aviser og på nettet og så skal man da nok være sikker på at det kan være svært at blive set med et lille reklamebudget mod de store firmaers pengetanke.

Jeg vil jo sige at telefonsamtalen efterfulgt af en fremsendt mail netop er muligheden for de små virksomheder for at blive hørt/set for et budget de kan betale. Men uanset hvad man må og ikke må vil der jo altid være nogen der går over grænsen og er med til at ødelægge det for andre.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 13:04

Hej

Jeg vil noget helle modtage en Email end telefon opkald.   En målrettet Email med mit firma navn eller navn,  + et produkt der omhandler min virksomhed,  vil jeg ikke tag som 100% spam. Det er sku OK.     Telefon opkald, tager min tid, og passer sikkert ikke hvornår jeg gider at lytte. En mail åbner man når man har tid og slettes lynhurtige...

Mvh

Rigo

Besøg min side her:  streetwear

.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 13:06

Nåå ja! her den anden dag var jubii igang med telefonen.  Damn en træls person, som ikke ville slippe eller kunne forstå at jeg var mit i noget.    Pain in the Ass sælger.   Jeg ville ikke blive støt over et mail tilbud fra dem. Men det her er træls

Besøg min side her:  streetwear

.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)