Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og URL omdirigering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som overskriften antyder, så er jeg kommet i tvivl om, hvordan Google ser på omdirigering af URL.

Eks.:
Jeg oprettet et domæne: www.mitdomæne.dk men da det kan skrives på flere måder, så opretter jeg også www.mit-domæne.dk samt www.mitdomaene.dk

Men hvis jeg bare omdirigerer til det ene domæne, bliver de andre så ikke ignoreret af Google? Bør man gøre det på en anden måde?

/Carsten

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:17

Lad os sige du vil beholde www.mitdomaene.dk:

Du bør tage domænerne "www.mit-domaene.dk", "mit-domæne.dk" og "mitdomaene.dk" og 301 redirecte dem til www.mitdomaene.dk.

UNder den forudsætning at du eller ville vise oræcists det samme indhold på alle domænerne ønsker du netop at Google ignorerer de andre domæner. Du kan være forvisset om at Google ikke vil vise den samme side fra to af domænerne i samme søgeresultat, så du står dig bedst ved at styre hvilket domæne der vises.

Hvis folk begynder at lave links til flere af dine domæner risikerer du også blot at sprede din link-love ud over flere domæner og sider, og dermed få dårligere positioner end hvis du koncentrere al juicen et sted.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:24

Det kan du have ret i. Jeg havde bare to dæmener der passer godt - men så må jeg vælge hvilket skal være det primære Smile

/Carsten

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 12:44

Ellers skal du køre noget andet på det sekundære domæne som fx. et debatforum. Bare sørg for at brugerne ikke bliver forvirrede.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)