Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillykke alle sammen med Obama :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, for amerikanerne stemte ikke kun for sig selv, men for verden og verdensfreden da de stemte - og min tillid til det store land over there har fået genoprejsning.

America - YES YOU CAN!

Tillykke til dem og tillykke til os!

Og hav en rigtig dejlig dag alle sammen - grise flyver og helvede er rent faktisk frosset over - USA har en farvet præsident :)

Mette

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:20

Ja, det er i sandhed en rigtig god dag. Slut med Bush regimet og ind med en mand der ser ud til at ville gøre det meget, meget bedre. At han så ovenikøbet ikke er hvid er bare et ekstra plus, da de viser hele verden, at USA måske slet ikke er så racistisk som mange tror - og de inspirere måske andre lande til, at se mere på folks kvaliteter, end deres hudfarve.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:39

Jeg må indrømme, at jeg blev lidt rørt her til morgen da jeg så resultaterne.

Et STORT TIL LYKKE, USA, Yes Gift fordi I har valgt en intelligent leder og en værdig kandidat til at løse de mange problemer, som tidligere ledere ikke har ønsket at røre ved.

Verden kan kun blive et bedre sted at leve i fra nu af.

Til lykke, Obama.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:41

NO MORE BUSH! =P

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 09:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Protektionisme, mindre frihandel, skattestigninger og centralisering – jamen tillykke med det Wink

Arbejder med online salg og design.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 09:57

Jamen for fa.... der fik jeg da morgen kaffen galt i halsen og det smørerede grin blev afløst af Ick! ... Mette... Confused den der BUSH er da fæl at stikke i hovedet på folk og så så tidligt på dagen... sidder her og tænker hvilken lille Devil for der i dig der?

Nå men ellers, ja STOR dag for drømmene og mulighedernes land!

Pia Cool nu med mørklægningsglas på Cool

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:06

Mathias Dannevang:

Protektionisme, mindre frihandel, skattestigninger og centralisering – jamen tillykke med det Wink

Og hvad var lige de rigtigt gode alternativer til Obama? En mand uden politik og hvis største bedrifter var under Vietnamkrigen!

>>>>>>>

Stort tillykke til USA herfra også Cake

Mvh Jesper

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:24

Jeg er glad for det blev Obama; men jeg mindes dog fortsat for et par år siden at have set/hørt McCain og tænkt, at han ikke var så slem endda... fx når han har besøgt The Daily Show.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:05

I vil alle om noget tid tænke tilbage på denne dag og tænke "Hvad fanden har vi gjort".
Halvdelen af verden tænker lige pt. Pis. Fred være med at han er sort. Det burde ingenting betyde. Han har nogle gode pointer, men ellers er der intet nyskabende som vi kan få glæde af i verden.

Det at han så er bakket up af en af verdens største forbrydere Richard Holbrooke siger bare lidt mere om dømmekræften.
Jeg ville til enhver tid hellere have en uvidende sarah palin, end en forbryder som richard holbrooke.

Men ak. Vi ser det ikke i vesten. Vi kæmper for lov og orden, og for at hele verden skal overholde selv samme. samtidigt skider vi på det når det passer os.
Irak
Jugoslavien
Diverse kup rundt omkring i verden.
osv. osv.
Listen er lang.

Vi i vesten duer til en ting lige nu. og det er kapitalisme. Lad os holde os til det, og fjerne os fra politik.

Hvis vi skal stemme på nogen skal vi stemme på folk som Ron Poul. Men sådanne mennesker bliver ikke valgt.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 12:32

Jeg er ikke specielt Obama-fan, men det er mere alternativet, der virkeligt skræmte mig. Jeg frygter lidt, at mange af Obamas løfter er varm luft, da mange af hans mærkesager er noget, han reelt ikke har indflydelse på.

Men som der er sagt giver dette håb for forandring. Hvis Obama får indført gratis uddannelsessystem og sundhedsvæsen, er jeg sikker på, at det bliver selvfinansierende, da det vil øge skattegrundlaget.

Tillykke til Obama og Biden. Men endnu mere tillykke til USA og amerikanerne, for ikke at sige hele verden!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)