Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediekonsulent søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en person, der på freelancebasis, kan sælge annoncer til et nyt rubrikmarked i et printmedie. Man skal passe på ikke at love for meget, og i den forbindelse lyde urealistisk. Men for den rette person er en indtægt på 20.000 til 25.000 bestemt ikke urealistisk.

Direct mail kampagne udsendes til relevante annoncører og salgsarbejdet tager udgangspunkt i denne udsendelse.

Send mig en PM og lad mig præsentere produktet.

/tiCHP

Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:48

Beklager fejlen.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 16:07

Ikke for at være lyseslukker her, men han skrev jo indlægget for 6 år siden. Mon ikke kampagnen er overstået...

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 17:35

Hej Lars.

Helt enig, men det sker vist for os alle at vi falder over en interesant debat - og for sent opdager den er "ret gammel"
Men godt set Lars. Skarpe øjne.

Hilsen
Rolf

Lars :

Ikke for at være lyseslukker her, men han skrev jo indlægget for 6 år siden. Mon ikke kampagnen er overstået..

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:45

Lars :

Ikke for at være lyseslukker her, men han skrev jo indlægget for 6 år siden. Mon ikke kampagnen er overstået...

Hehe.. med fordel kunne man måske implementere en advarsel inden man skriver i en gammel debat tråd.

Det har jeg oplevet på andre sites, hvor det virker glimragende :)

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:12

Laust:

Lars :

Hehe.. med fordel kunne man måske implementere en advarsel inden man skriver i en gammel debat tråd.

Det har jeg oplevet på andre sites, hvor det virker glimragende :)

Det plejer da også at komme den slags advarsler her, men af en eller anden grund virker det vist ikke i denne tråd.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)