Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fanen højt her kommer jeg

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

 

Super godt koncept med Amino - det er lige det man har savnet.

Super Martin T :-)

Jeg har læst hele dit forum igennem - og kan mærke det kripler i mig af glæde.

 

nu lidt om mig...

Jeg hedder Martin Søndergård og er gift med Mette - ingen børn.

 

Jeg har altid vidst at jeg skulle være iværksætter. Startede tidligt med at samle penge ind når vi havde gæste - heheheh, ja hvorfor ikke. Var vist nok kun 3 år, og gæsterne synes det var enormt morsomt at jeg gik rundt med min sparebøsse og sagde: kom kroner i ! Skal lige siges at min far er bankmand :-)

 

Siden hen, er det lykkes mig at blive cand.merc. i kommunikation. Og det har virkelig sat tingene igang. På HHK bliver man opfostret med lysten til at iværksætte.

 

Jeg har i 5 år jagten den rigtige ide, og jeg vidste det skulle være noget der foregår "online". Min familie har måtte lægge øre til mange skøre ideer:

 

Min første ide, var at lave en "band booking side". Den ide fik jeg fordi min bror er musiker og en af mine venner var IT mand. Det som umiddelbart kombinerede alle vores interesser var bandbooking. Den standede dog på vores evner til at "programmere" = øv.

 

Jeg gik så over i den anden grøft. Jeg ville lave "drikkedunke til børn - dyr, f.eks drikke af en ko" - denne ide strandede på problematikken om thalater i plastic.

 

Pludselig en dag fik jeg en rigtig god ide, sammen med en arbejdskollega, som forøvrigt er programmør. Vi villle lave et mødested for "karrierefolket + personalechefen". Kort sagt: et karrieresite, hvor man har fokus på job & karriere. Ikke en jobdatabase som alle laver i vore dage - nej en "vidensportal", og den skal være tilgængelig for alle = intet abonnement. Siden skulle hedde www.HRupdate.dk som bevis på at det var "human resource" og det er "løbende opdatering".

 

Det tog lang tid at fintænke tanken, samt finde frem til hvad der skal være indtjeningskilden. Dernæst hvad der skulle være det mest "fremtrædende" punkt i portalen. Vi måtte lave siden om flere gange - undskyld besøgende, men det er vigtigt at have det rette fokus på siden. Dette også for at kunne tiltrække spændende samarbejdspartnere.

 

Nu er vi der hvor vi ønsker at være, nemlig at alle indlæg, skal profilere den redaktør der lægger det på.

Alle kan blive "redaktør" så længe man har noget spændende at fortælle, skriv en mail.

 

Derudover har vi tilknyttet frivillige redaktører der f.eks er nyuddannede journalister, cand.mag m.m. - som ønsker at prøve kræfter med det at skrive for en human resource portal. På denne måde hjælper vi nyuddannede igang - og de bliver markedsført overfor potentielle arbejdsgivere.

 

Nå det var vist nok om mig.

Glæder mig til at følge dialogen herinde :-)

 

mvh Martin, www.HRupdate.dk - karriereportalen

 

 

 
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)