Jeg står her med mit site: www.Spilcomputer.dk som jeg går og arbejder lidt på, nu har siden været lidt i brug og ligger med et snit på 40 unikke besøg om dagen, det er faktisk meget pænt da der ikke rigtigt er lavet noget SEO eller markedsført på anden måde end mund til mund.
Jeg søger feedback på mit koncept(Ikke om det er moralsk korrekt), og på design og brugervenlighed. Samtidigt søger jeg gode råd og ideer til videre udvikling og SEO af siden.
Det første jeg ser er, at reklamerne på sitet fylder rigtig meget, og allerede her er min opfattelse, at sitet er lidt useriøst. Dernæst opdager jeg din "læreren kommer" feature og der begynder jeg at tænke, at min første indskydelse var korrekt. Det er svært at tage et site seriøst, som opfordrer til at ignorere læring. Det er min opfattelse, når jeg besøger siden og ikke en kommentar til om det er moralsk korrekt - det svar kender du allerede....
Dit design synes jeg er intet-tilstedeværende - firkantede kasser med ensartet baggrund bliver lidt kedeligt.
- Og hvordan er det lige, at dit "CYKEL FORUM" link passer ind sammen med resten???
Det var min umiddelbare opfattelse - håber du kan bruge den.
Det første jeg ser er, at reklamerne på sitet fylder rigtig meget, og allerede her er min opfattelse, at sitet er lidt useriøst. Dernæst opdager jeg din "læreren kommer" feature og der begynder jeg at tænke, at min første indskydelse var korrekt. Det er svært at tage et site seriøst, som opfordrer til at ignorere læring. Det er min opfattelse, når jeg besøger siden og ikke en kommentar til om det er moralsk korrekt - det svar kender du allerede....
Dit design synes jeg er intet-tilstedeværende - firkantede kasser med ensartet baggrund bliver lidt kedeligt.
- Og hvordan er det lige, at dit "CYKEL FORUM" link passer ind sammen med resten???
Det var min umiddelbare opfattelse - håber du kan bruge den.
Mvh Morten
Så kommer der begrundelser(Tak for din kritik)
Design(kedeligt): For at have fokus på spillene i stedet for designet, ingen grund til at have en abe eller noget der flyver rundt et sted.
"CYKEL FORUM" Det er egentligt bare grundet at jeg lige skal have udfyldt det sidste menu punkt ;)
En ting jeg ikke helt forstår, det er at du mener at reklamer er useriøst?
Jeg synes som sådan at sitet er fint nok, dog savner jeg en mere almindelig lodret menu i venstre side at sitet og ikke i toppen.
Og en lille kommentar til læreren kommer. Det er sku smart nok. Selvfølgelig er det ikke moralsk korrekt, men det er jo elevens eget valg, om de vil spille computer eller deltage i undervisningen.
Ansvar for egen læring..
mvh.
Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk
Der er flere måder at bruge reklamer på. For det første skal du finde nogle reklamer, som passer til resten af siden (farvemæssigt osv.), og ikke tager for meget fokus fra indholdet på din side. Desuden synes jeg, at dine reklamer fylder for meget. Jeg så f.eks. den øverste reklame inden jeg fik øje på navnet "Spilcomputer.dk".
Som du nok kan forstå, er jeg af den holdning, at sitets indhold skal være det primære. Herudover kan der komme nogle reklameindtægter, hvis det er relevant for siden, men kun i det omfang at det ikke spolerer sitets indhold.
Jeg synes som sådan at sitet er fint nok, dog savner jeg en mere almindelig lodret menu i venstre side at sitet og ikke i toppen.
Og en lille kommentar til læreren kommer. Det er sku smart nok. Selvfølgelig er det ikke moralsk korrekt, men det er jo elevens eget valg, om de vil spille computer eller deltage i undervisningen.
Ansvar for egen læring..
mvh.
Tak for kritikken :) Den med menuen tager jeg til mig, men tror ikke det ændrer sig indtil videre.
Det er fuldstændigt korrekt det du siger, det er det samme som med overvægtige mennesker, det er deres ejet ansvar for hvad de putter ind i munden, de kan ikke skylde skylden på McD's.
Samme gælder for mit koncept "Læreren Kommer" Det er smart, men skal bruges i mindre dosiser, ligesom Mcd's !
Altså konceptet er jo set 10 mio gange hvis ikke mere, den eneste forskel er at du har "læren kommer" betyder det virklig så meget at den funktion er der?.
Logoet/billedet til venstre i din velkommen tekst, hvordan forbinder du det med sitet?.
Somsagt tidligere reklamerne er lidt store, men det er vel en vanesag, hvis folk inderligt ønsker at benytte siden. Grafikken måske lidt kedelig men det kommer vel.
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Hvis du læser forside teksten så forbindes det billed med:
Hvis du oplever at der er noget som ikke helt fungere, så er det fordi
vi udvikler på siden, du skal derfor ikke tøve med at skrive det til os
under Kontakt som du finder oppe i menuen.