Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner/ entreprenør søges

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er flyttet fra nordsjælland til Ålborg og har en enkeltmandsvirksomhed.

Jeg laver diverse ting inden for jord/ beton, kloak, have og brolægning.

Jeg søger kontakt til et andet firma som samarbejdspartner eller underentreprenør, da jeg er startet på bar bund i nordjylland.

Søger evt. også gode råd og erfaring fra andre firmaer angående igangsættelse af min virksomhed i nordjylland.

Med venlig hilsen

Jacob Madsen

JM Service

Vestergade 39

9400 Nørresundeby

jmservice@info.dk

Fra Herning
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:15

Måske kan du hjælpe os med at udføre et par projekter.

Har du alt i maskiner?

MVH.

Torben.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:26

Hej Torben.

Jeg har solgt hvad jeg havde af maskiner grundet at jeg ikke havde en mulig opbevaringsplads lige da jeg flyttede.

Så på stående fod har jeg en stor bil, 3500 kg tiptrailer, mere eller mindre alt i håndværktøj.

Jeg har dog fået mulighed for at have trailer og et par maskiner stående på en gård uden for Ålborg, men har ikke lavet nye invisteringer, da jeg har haft begrænset med arbejde i nordjylland.

Så hvis jeg kan se nødvendigheden i at købe maskiner, så gør jeg naturligvis det.

Mvh.

Jacob

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 16:48

Hej Jacob

Såfremt du har behov for rådgivning vedr. markedsmuligheder, økonomi m.v er du velkommen til at kontakte

SAG-partners og høre om mulighederne. Jeg har fornylig arbejdet med en tilsvarende virksomhed så har sansynligvis

noget at byde ind med. Partnerskab med SAG-partner foregår ved at du i startpositionen køre med ½ horora, resten binder jeg

i din forretning indtil du er kommet godt igang.

Mvh.

Bertil V. Thomsen

SAG-partners

29924519

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 22:51

Hej

Det eneste rigtige at gøre er at kontakte Sikkerbyg som lige har startet en afdeling på i jylland

Du finder ikke en bedre samarbejds partner

Du kan skrive til mig på lindberg32@hotmail.com hvis de ønske at vide mere om dem jeg benytter dem selv

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:07

jeg vil tilslutte mig MartinL og fortælle dig, at jeg som en nystartet maler på Amager,København. I starten følte mig meget isoleret blandt de mange andre malervirksomheder, der findes på Amager.

og hvor går man hen med alle sine spørgsmål, hvem vil dele deres viden, og jeg har fundet svaret! Sikkerbyg.dk er en entreprenør virksomhed med afdelinger over hele landet, når året er gået. og du er så heldig at der er en afdeling i Ålborg.     www.sikkerbyg.dk

det har betydet at jeg som enkeltmandsvirksomhed i maler branchen er gået fra at være isoleret til at være en del af en stor viden bank, og rigtig mange muligheder for at få ordre i bogen. vi holder møder hvor vi bliver opdateret, med al den nødvendige viden, der skal til for at drive virksomhed.

Amino er også en god viden bank, men i Sikkerbyg mødes vi ansigt til ansigt. men til alle jer andre i Amino netværket vil jeg sige at skal i bruge en maler, til at

• sprøjtespartle stort som småt
  • sprøjtemale
  • flytte lejligheder
  • firmaer
  • boligforeninger
  • jeg udførere alle typer maleropgaver og mangler jeg hænder så ringer jeg til Sikkerbyg, som hjælper med at finde de malere jeg har brug for, til glæde for bygherren.

I finder mig på hjemmesiden www.malerfirmaet-lhp.dk

held og lykke fremover!

Med venlig hilsen Malermester Lars Henrik Petersen

Malerfirmaet LHP v/ Lars Henrik Petersen

Brydes Alle  60, 1th. 2300 København S

mobil.: 41626398

lhp@malerfirmaet-lhp.dk

www.malerfirmaet-lhp.dk

Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:16

Hej Jacob Madsen

Jeg er medejer af en lille tegnestue der kan hjælpe dig med tegnearbejde. Hvis det lyder interessant er du velkommet til å kikke på min hjemmeside for mere information på www.dpkonstruktion.dk, eller kontakt mig på 60 88 58 64.

Vh.

Frode Ditlefsen

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 19:13

Hej

Jeg er indehaver af firmaet Plantetorvet.dk - og det hænder at vi får konkrete forespørgsler på udførelse af opgaver af den ene eller anden art, som regel inden for haveprojekter.

Du må gerne sende mig en mail, med dine firmaoplysninger så kan jeg henvise hvis vi får nogle forespørgsler i Nordjylland. Og skal du bruge en skarp pris på planter til dine opgaver er vi også altid klar til det..

Med venlig hilsen                         

Bjarne Schou Andersen              

Plantetorvet.dk 

e-mail. info@plantetorvet.dk

Fra Herning
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:20

Hej DP Konstruktioner

Jeg kan se i har en lille spændende firma.

Jeg har gemt jer da jeg nemt kan få brug for jer.

Har i projekter hvor i har brug for hjælp til fremstilling af bygnings stål eller forskellige former for montage

Så er i velkomme til at kontakte os.

Vi er en sammenslutning af freelance smede og udfører alle former for smede arbejde og montage

Over hele landet.

Måske kan i med fordel henvise os til jeres kunder og den vej tilbyde jeres kunder mere.

www.freelance-smedene.dk kan i se yderligere omkring os.

Med venlig hilsen.

Torben M Sørensen

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:18

Til alle der søger samarbejdspartnere, kan jeg blot sige hold jer langt væk fra SIKKERBYG.

AngryGø'r jer den ulejlighed og læs www.sikkerbyg.net.

Super AngryDenne advarsel gælder også kommende og nuværende bygherrer. Sikkerbyg er kun en gang plat og svindel. Brødrene Landbo Mejlkjær har et hav af konkurser bag. Sidst her for ca. 1 måned siden, med et ApS der kun var et år gammel.

Big SmileEllers skriv eller ring til nedenstående

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

Tlf. 29 26 36 96

www.raad-mal.dk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)