jeg vil tilslutte mig MartinL og fortælle dig, at jeg som en nystartet maler på Amager,København. I starten følte mig meget isoleret blandt de mange andre malervirksomheder, der findes på Amager.
og hvor går man hen med alle sine spørgsmål, hvem vil dele deres viden, og jeg har fundet svaret! Sikkerbyg.dk er en entreprenør virksomhed med afdelinger over hele landet, når året er gået. og du er så heldig at der er en afdeling i Ålborg. www.sikkerbyg.dk
det har betydet at jeg som enkeltmandsvirksomhed i maler branchen er gået fra at være isoleret til at være en del af en stor viden bank, og rigtig mange muligheder for at få ordre i bogen. vi holder møder hvor vi bliver opdateret, med al den nødvendige viden, der skal til for at drive virksomhed.
Amino er også en god viden bank, men i Sikkerbyg mødes vi ansigt til ansigt. men til alle jer andre i Amino netværket vil jeg sige at skal i bruge en maler, til at
- sprøjtespartle stort som småt
- sprøjtemale
- flytte lejligheder
- firmaer
- boligforeninger
- jeg udførere alle typer maleropgaver og mangler jeg hænder så ringer jeg til Sikkerbyg, som hjælper med at finde de malere jeg har brug for, til glæde for bygherren.
I finder mig på hjemmesiden www.malerfirmaet-lhp.dk
held og lykke fremover!
Med venlig hilsen Malermester Lars Henrik Petersen
Malerfirmaet LHP v/ Lars Henrik Petersen
Brydes Alle 60, 1th. 2300 København S
mobil.: 41626398
lhp@malerfirmaet-lhp.dk
www.malerfirmaet-lhp.dk