Jeg vil skrive et blogindlæg - og derfor kigger jeg efter min blog - og jeg kan simpelthen ikke finde den! Jeg ved den er der, for jeg har lige fået en mail fra Google om at Googles webcrawler har fundet et af mine indlæg!
Min er også væk! Og jeg havde endda en fantastisk rekord med over 15.000 visninger af et enkelt indlæg. Så jeg håber, I også finder min. For jeg har også vigtige ting at fortælle: (http://www.ivaekst.dk/iprisen/foedselshjaelper_stem.php)
Først og fremmest, så får i jeres blogs tilbage. Anders, vores konsulent har fucket i det og han er i gang med at lægge dem tilbage igen. Det sker for nogen i aften og resten i løbet af et par dage, det beklager jeg!
Miseren er opstået, fordi vi sletter alle tomme blogs og hvorfor jeres er røber med aner jeg ikke. Men det betyder at vi snart kan lave en fin oversigt over aktive blogs.
Den anden gode ting er, at alle der bruger deres blog til reklame, eller andre ligegyldige ting, ryger ud af oversigten. Det vil sige at man ikke længere vil få øje på dem, men bevares, bloggen er der og folk kan skrive næsten hvad de vil.
Dertil søger vi nogle enkelte blog moderatorer, så der kommer styr på den del af Amino også. Så er der nogen der læser dette indlæg og som gerne vil have den tjans, så sig til.
Hurra, min blog vender tilbage. Det var da en god nyhed.
Martin, hvad består en blog moderators opgaver i? At vurdere nye blogs og kategorisere dem i hhv. reklame/junk eller ordentlig blog? Eller løbende vurdering af alle blogs, om de skal flyttes fra den ene kategori til den anden?
Opgaven er at holde øje med om folk der opretter blogs, kune laver det som reklame, så skal det over i en anden kategori som vi ikke markedsfører. Ellers er det at holde øje med at alt foregår som det skal, så det er ingen stor opgave.
Den kom tilbage for noget tid siden, men jeg beklager meget nedetiden og tab af design. Vores eksterne konsulent Anders fuckede i det og det går jeg ud fra at han også beklager, selvom jeg ikke har hørt ham gøre det ;-)