Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem f***** er Salsalisten?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I dag har jeg modtaget 12 mails fra nogen der kalder sig Salsalisten! Jeg har skrevet til dem, at de omgående må slette mig fra deres liste og jeg har fået et svar retur, at jeg må skrive til dem der har Salsalisten. Jeg er ved at blive sindsyg. Har skrevet til forskellige steder uden held... Selvom jeg smider mails fra dem i uønsket post, dukker de stadig op i indbakke på min hotmail-adresse.

Nogen der kender til dem, der gemmer sig bag og åbenbart ikke vil stå frem med hvem de er? Jeg aner ikke hvordan min mail er havnet på deres liste.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 23:58

BannerSalg.dk:

Nogen der kender til dem, der gemmer sig bag og åbenbart ikke vil stå frem med hvem de er? Jeg aner ikke hvordan min mail er havnet på deres liste.

Er du uvenner med nogen for tiden? :)

Jeg kan finde det her: http://www.hifisalsa.dk/newsletter/ og det er guidet fra et link fra http://www.salsalisten.dk/

Hilsen Kasper.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:11

Og de bliver ved.. tror jeg er oppe på 20 mails nu...

Har været forbi hifisalsa.dk og der har jeg prøvet at afmelde min mail, men deres system har åbenbart ikke min mail registreret.

Tidligere fik jeg følgende svar fra Cubakultur (at) hotmail (dot) com (Nu smider jeg deres mail her og håber spammere finder frem til dem) :)

Mail fra dem, som svar på min mail: du skal ikke skrive til os men til dem der har salsalisten‏
Mit svar: Hvem er de så?
Deres svar til det: Skriv ud på salsa listen og spørg vi ved det ikke

Ufatteligt...!!!

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Skrevet kl. 00:43

Hvad står der i de mails? Kan du prøve at paste det ud her?

Jeg kan se forbindelser mellem cubakultur@hotmail.com og cubakultur.dk

Update: Hifisalsa skriver om

Månedens portræt: Stine Ortvad

Det er åbenbart hende der er bag cubakultur.dk. Hm..

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:55
Når de skriver de ikke har noget med listen at gøre, synes du så det er fair den måde du behandler dem på? De råder dig til at spørge på listen, hvilket vel er det oplagte at gøre hvis det er en mailingliste.

Jeg har i øvrigt redigeret dit indlæg så deres e-mail adresse ikke står listet direkte til spambots, den slags skal Amino ikke misbruges til.
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:35

Salsalisten lader til at være en mailingliste af den gammeldags type, hvor alle kan skrive indlæg til alle på listen.

Men selvom det er sådan en decentral liste, må der være nogen, som er ansvarlige for den. Prøv at se her: http://www.groupcare.dk/da/group.asp?d=0&groupid=345381

Det er en groupcare-gruppe, der hedder Salsalisten. På den side står der også en mailadresse, du kan prøve at kontakte. Det er tilsyneladende en Cuong Chi Nguyen, der står for listen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:48

Lige gyldigt hvor jeg har skrevet, siger de at det ikke er dem.. Jeg fik så svar fra Groupcare, at mit navn stod registreret med en 9 år gammel mail-adresse, jeg ikke har brugt siden dengang. Da jeg har viderestilling fra et par mails til min hotmail, skriver jeg disse til groupcare, og beder dem om at slette disse, hvis de er på listen. Og får så et svar, at de gerne vil slette mig hvis jeg betaler dem deres sædvanlige timepris.

Sune, det er helt ok, at du har slettet mailen. Jeg var rimelig pissed igår..

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Skrevet kl. 16:40

Er det et firma der er bag? For så skal man da kunne afmelde sig.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)