Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til en ny hjemmeside/virksomhed!!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .....

Jeg har fået den idé at lave en ny handelsportal hvor brugere (i dette tilfelde forældre) kan handle deres brugte baby/børenetøj og udstyr.

Jeg ved godt at man kan gøre dette gennem dba, men idén med denne side er at den kun skal omhandle denne ene område, som man også kender det fra bilbasen.

Hvad siger i til denne idé/hejmmeside

håber på gode svar!!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:31

Tja alle ideer er mulige, men hvad er det unikke i dette, sælger man ikke bare dette på qxl, dba og gul & gratis osv som du selv skriver, Jeg tror at din vej til en masse besøgende er meget lang, desværre

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:47

Hej

Jeg bruger selv www.trendsales.dk rigtig meget til køb og salg af brugt tøj til de små. Jeg tror denne side er en af de tunge i denne kategori og jeg synes helt bestemt du skal overveje ideen nærmere ved at starte med at kigge på konkurrenterne.

Hvordan gør de og hvad kan du gøre bedre/anderledes?

Mange hilsner og et held og lykke fra

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Tilmeldt 15. Oct 08
Skrevet kl. 07:22

Jeg er helt klat enig med det I siger, men jeg er også sikker på at god markedsføring og en god/flot side, som er bedre end de andre sider.

Og så tror jeg også på, at man ikke skal sige til sig selv "det kan jeg ikke gøre bedre" men at man godt kan.

hvis man tænker lidt på alle de mange webbutikker og her tænker jeg på dem som sælger det samme. så er der jo også utrolig stor konkurrence på dette område. her er det kun dem, som gør det en smule bedre en de andre der overlever eller klare det rigtig godt.

jeg syntes selv at de sider som i nævner, trendsales, dba, gul og gratis, qxl. er sider der er meget rodet.

Til Pernille nu bruger du selv meget trendsales til at handle ting til de små, er der nogen ting som du ikke kan lide ved trendsales eller godt kan lide. Og så prøv at tænke på en side som er sød og sjov og kun handle om ting til de små med de fordele som du nu syntes der er ved trendsales

vh.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 10:05

Hej iværksætter08

Har du set denne, det er vel noget nær det samme som du vil lave Barnligt.dk

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:31

Hvad er så spørgsmålet hvis du har et set up der er bedre, Det vigtigste er du selv tror på det, og at du og dine investorer tror på det, så er vi andre dødelige jo ikke nødvendige, Lav en forretningsplan, Åben din Power point og lad et web manus, og så afsted i banken. Den der ikke vove vinder jo intet. Og der finde ikke en facitliste, Du er din lkke smed. Jeg glæde mig til at og se dit projekt

mvh

N-ielsen.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 18:57

Hej Iværksætter08

Tror du vil få svært ved at opnås succes med det.

Folk bruger dba, guloggratis og de andre store sidder. Der findes tusinde babysider, mon ikke der er nogle af de sidder som har lavet et marked for det?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:54

Hej Iværksætter08

personligt bruger vi kun trendsales til det. Vi laver også annoncer på gul og gratis, men sælger meget sjældent noget der. Jeg tror at trendsales næsten har overtaget det marked.

Barnligt.dk har jeg aldrig hørt om. Klikkede lige ind på siden, og den så flot ud. Men hvad nytter det, hvis den ikke er kendt?

Jeg har et frisk indput til dig, hvis du har lyst til at høre om det. Det er et skrivebordsprojekt, som jeg ikke er kommet nogen vegne med. Med fælles hjælp kan det måske blive interessant. Ring imorgen formiddag på 61 28 83 84 eller send mig en mail med dine kontaktoplysninger, hvis du er nysgerrig.

Trendsales ER store, men der er vel ting de heller ikke har tænkt igennem/tænkt på. Det gælder blot om at forbedre konceptet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 22:12

Jeg gik selv med tanken om et site for salg af brugt børnetøj og -udstyr.

Men jeg fandt ikke lige det twist, der kunne trække brugerne fra de andre sites. Og jeg tror det er nøglen til succes - at finde på noget der er nemmere at bruge, giver flere valgmuligheder osv.

Så er det nok ikke umuligt at få en succes - og med de 8.000.000.000 kr. (så vidt jeg husker) der bliver brugt på børnetøj hvert år, så må der jo være noget at sælge.

Om som manden bag dating.dk siger, så duer argumentet  "hvis det er så smart, så er der nok nogen som havde fundet på det noget før" ikke.

Held og lykke hvis du fører projektet ud i livet.

Tilmeldt 15. Oct 08
Skrevet kl. 09:01

hej K-I

Nu har jeg ikke lige din mail. så du er meget velkommen til at skrive til min på mr@babybuy.dk

vh.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)