Jeg skal lave en hjemmeside, hvor folk kan downloade programmer. Siden skal ikke være noget særligt, men må godt se prof ud.
Det jeg leder efter er et nemt program til at opsætte min hjemmeside med. Det er ligemeget om det er på nettet eller et program man skal download. Det er ikke sådan nogle sider som webbyen jeg skal bruge!
Kender godt selv nogle sider, men vil gerne høre om der er andre sider.
Den skulle vi kunne klare hos www.simpelside.dk. Her får du en færdigudviklet webløsning, som du selv kan tilpasse design- og indholdsmæssigt via et medfølgende administrationssystem. Kig eventuelt forbi hjemmesiden og afprøv selv administrationssystemet.
Du kan jo også overveje at kigge lidt på Wordpress.org.
Man skal være lidt (men også kun lidt) nørdet for at få det til at virke. Men så er det også en rigtig god løsning, som kan give dig mange (ja, rigtig mange) gratis design og spændende muligheder.
Jeg skal lave en hjemmeside, hvor folk kan downloade programmer. Siden skal ikke være noget særligt, men må godt se prof ud.
Det jeg leder efter er et nemt program til at opsætte min hjemmeside med. Det er ligemeget om det er på nettet eller et program man skal download. Det er ikke sådan nogle sider som webbyen jeg skal bruge!
Kender godt selv nogle sider, men vil gerne høre om der er andre sider.