Hej Amino.
Er søgemaskineoptimering noget du arbejder med og har du lyst til at hjælpe mig? Så vil jeg gerne bede følgende information: Hvad har jeg brug for og hvad kan du tilbyde mig? Hvad koster det? (og meget gerne en timepris) Et par referencer.
Leverer du ikke denne type ydelser, men har du alligevel et godt råd hører jeg også gerne fra dig.
Venlig hilsen Jørgen Olsen |
Det er altid svært, at sige hvad folk har brug for uden at vide så meget, men et godt sted at starte er i hvert fald SEO Supporten, som jeg driver. Prisen starter ved 449 kr. pr. måned v/ 12 måneders abonnement
Vi har også en række rådgivningsprodukter til faste priser, som f.eks. vores SEO Rapport, som er meget populær. Den koster fra 9.500 kroner og er en omhyggelig gennemgang af dit website med præcise anbefalinger til, hvad der skal gøres for at optimere det.
Derudover har en række andre SEO-produkter og services og naturligvis løser vi også mere specialicerede rådgivningsopgaver. Vores timepris for disse opgaver ligger på mellem 1.250 og 1.900 kroner pr. time