Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udsalg: Hostede servere m.m.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en række servere der står og samler støv som vi ikke regner med at udbydde til salg gennem hjemmesiden primært fordi vi i fremtiden kun forventer at sægle nye servere. Derfor vil jeg gerne udbyde dem på Amino da det er fuldt funktionelle maskiner der kan holde mange år endnu.

Prisen for maskinerne er pr. måned inkl. 100gb Dansk trafik og 10gb international trafik.

Du kan vælge enten at betale for et år af gangen, hvilket vil koste dig 12xMånedsprisen.

Alternativt kan du betale hvert kvartal, det vil koste dig +5% og et setup fee på 999,-

Alle priser er excl. moms.

Maskinerne er som flg:

3 Stks. Intel Core 2 Quad, 2.4 Ghz, 4GB Ram, 2x250GB Harddisk, 1299,-/mdr

1 Stks. HP Proliant G4 (64 bit!) 2x3Ghz P4, 4GB Ram, 2x146GB Harddisk, MED ILO* 1499,-/mdr

2 Stks. HP Proliant G3, 2x3Ghz P4, 4GB Ram, 2x36GB Harddisk, MED ILO* 1299,-/mdr

2 Stks. Intel Dual Xeon 3.06Ghz HT, 4gb Ram, 2x250GB Harddisk - 999,-/mdr

3 Stks. HP Proliant 500Mhz P3, 512MB Ram, 2x36GB RPM Harddisk - 499,-/mdr

10 Stks. HP Bl10 Blade servere, 1000Mhz, 512Mb Ram, 1x40GB Harddisk, 399,-/mdr

Vi har selvfølgelig mulighed for at tilpasse harddisk og ram i maskinerne, skriv en mail for at høre om priserne på dette.

Vi står selvfølgelig inde for maskinerne, vi har de fleste nødvendige reservedele til maskinerne. Skulle det vise sig at en maskine, mod forventning, står af og vi ikke kan skaffe reservedele, så opgraderer vi dig u/b til en stører server.

*: Ilo er et system sådan at du kan lave 100% fjernstyring af servere, f.eks. er det muligt at geninstallere hele maskinen hjemme fra din stue af.

Husk at alle priser er inkl. 100GB Trafik. Fra jeres betaling er modtaget til maskinen er i drift går der max 7 dage. Ofte kan vi levere fra dag til dag, især de har maskiner da vi har dem på lager.

Vores netværk er selvfølgelig døgnovervåget, bygget udelukkende på Cisco udstyr, med 1Gbit backbone, og over 60Gbit forbindelse ud af huset, derudover har vi 4 UPS Nødstrømsanlæg og 2 Nødstrøms generatorer. Med andre ord, der er styr på den underliggende infrastruktur.

Jeg forestiller mig at det her server udsalg måske også får folk til at spørge efter rabat på vores andre produkter, derfor har jeg besluttet mig at vi i November månede ydermere tilbyder 50% rabat ved engro salg af minimum 2 enheder indenfor enten Webhosting eller Virtuelle servere. Rabatten gælder begge enheder, i hele abbonementets første år.

VServere: http://www.specialhosting.dk/?page=vserver

Rabatten gælder dog ikke for ekstra trafik.

Webhoteller,

• oprettelse : 199kr
  • abbonement: 50kr/mdr
  • plads: 1gb
  • trafik: 10gb
  • mail: ubegrænset (inkl. i førnævnte trafikmængde)
  • scriptsprog: php5, php4 og cgi
  • Specialopsætning: Opsætningen tilpasses i henhold til kundens behov og serverens muligheder. F.eks. tilbyde safe_mode off/on i relation til at køre diverse opensource systemer der kræver dette.

Mængderabatten gælder ved køb af to webhoteller, ved køb af blot et enkelt webhotel giver vi enten et domæne gratis med eller fra falder oprettelsen.

Colocation:

Sidst men ikke mindst tilbyder vi også at hoste din server for dig. Priserne er meget indviklede og afhænger af strømforbrug, pladsforbrug mv. Faciliteterne har jeg kort beskrevet ovenfor, der gives selvfølgelig flere detaljer hvis du har behov for det.

Men for at give en konkret rabat her også, har vi valgt at droppe de 1999,- i setup fee på colocationsservere.

------

Jeg ved godt det blev lidt rodet, men i skal også lide lidt for rabatten ;)

Disse tilbud løber måneden ud.

Dbh

Mikkel Christensen

E-Mail: mmc@mc-solutions.dk

Telefon: 41 28 28 08 (jeg svarer ikke hvis jeg er på kundebesøg, arbejde, eller af anden grund optaget, så email el. evt. sms foretrækkes)

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 18:17

Hej,

Jeg ville lige høre om du også sælger og sender serverne. Jeg er måske interesseret i et stk Intel Dual Xeon 3.06Ghz HT, 4gb Ram, 2x250GB Harddisk.

Kan du give mig en pris på denne server?

Mvh,

Martin van de Belt

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:42

Hej Martin

Det kunne vi nok godt have fundet ud af men jeg har lige solgt den sidste af dem ... så desværre ikke i denne omgang :)

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 19:56

Fint fint, du siger bare til så snart du har nogle igen..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)