Jeg søger en person til at hjælpe mig med at starte en Pige/Kvinde portal, med debat, Community, og alt det til kvinder, problemet er bare at jeg ikke er Kvinde, men har aldrig hørt om en Pige/Kvindeportal, og tænkte............hvorfor ikke blive den første?
Arbejdet er ulønnet, men du er med til at udforme den nye Pige/Kvinde portal i DK.
Skriv en mail, pb, eller et svar her hvis det har interesse.
Der findes ganske vist andre kvindeportaler, så din bliver ikke den første, men hvis du kender "markedet", så kan du lettere skille dig ud og lave din egen, anderledes version.
Her er et par links til forskellige slags kvindeportaler, som jeg har bemærket (jeg deltager ikke selv i nogen af dem, så du skal ikke opfatte det som en anbefaling af disse frem for andre, som måtte findes):
Hvis du virkelig vil bevæger dig ind i en kvindesfære, så bliver vi Quinder vist også nød til at præsentere dig for KVINFO - http://www.kvinfo.dk/side/225/ - de danske feministers portal.
Du kan nemlig ikke formidle en kvindeverden før du har orinteret dig og kan diskutere kvindeforskning, kvindepolitik, ligestillingsproblematikker og arbejdsliv med feminister, indvandrerkvinder, lesbiske og transseksuelle kvinder.
Du må nemlig ikke undervurdere dine læsere - og her på Amino er vi karrierekvinder. Vi interesserer os for meget mere end nye negle, børneopdragelse, madopskrifter og de cool filmstjerner som f.eks. engelske Helen Mirren.