Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klassiske møbler: Vores bedste priser er kun for Amino medlemmer: http://amino.1929.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra UK
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola Amino's - da mange af vores bedste kunder kommer her fra Amino har vi taget skridtet fuldt ud og lavet en Amino kategori hvor:

• Vi har de allerbedste priser (20-50% Amino rabat)
  • Møblerne altid er på lager til øjeblikkelig levering
  • ...Og hvor du kan vente med at betale til EFTER levering

Smut ind på http://amino.1929.dk for at se hele listen. Det kan simpelthen ikke gøres billigere i denne super kvalitet.

Et par eksempler:

Alle billederne er "originaler" taget af os, smut ind på amino.1929.dk og se resten...

Alle møblerne er fremstillet med ægte læder både for og bag, det er lækkert håndarbejde, top råvarer og fantastiske priser!

Bemærk, der er begrænset antal på lager så vent ikke for længe - husk at du kan bestille NU og betale EFTER levering!

Vi har handlet med klassike møbler igennem mange år, 1929.dk vandt en flot 2. plads i ehandelsprisen 2006, og vi er siden da blevet en betydelig international spiller på markedet. Selv om vi nu er flyttet til London har vi bibeholdt den samme Danske sans for kvalitet og mange af vores danske kunder er fulgt med os.

Kontakt os med spørgsmål etc. - og det var på http://amino.1929.dk at du fandt de bedste priser.

:)
D

www.onapp.com

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 19:37

Hmmm jeg skal bruge 12 spisestole, hvad har du af klassiker til rigtig fantastik pris,,,

Var entelige ude efter "mågen i sort skin" men den er undgået hvis. 

Mvh

Rigo

Besøg min side her:  streetwear

.

Fra UK
Tilmeldt 9. Apr 05
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 19:40

www.onapp.com

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 19:47

Ja, den har jeg tænkt over, mennn syndes der er for meget 60er, pædagog, skolelærer   over den stol har aldrig været rigtig vild med den, men det kan være det ender med den alligevel, men skal lige tænke over det. Kan man få et sort skind sæde til dem ? pris ? 

Besøg min side her:  streetwear

.

Fra UK
Tilmeldt 9. Apr 05
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 19:49

RigoRigo:

Ja, den har jeg tænkt over, mennn syndes der er for meget 60er, pædagog, skolelærer   over den stol har aldrig været rigtig vild med den, men det kan være det ender med den alligevel, men skal lige tænke over det. Kan man få et sort skind sæde til dem ? pris ? 

Send lige en mail til info@1929.co.uk med hvad du helt exact leder efter så finder vi en super pris :)

www.onapp.com

Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:57

Hej

Jeg er interesseret i ægget incl. skammel i sort læder.

Er det noget i har på lager. Jeg kan ikke finde skammel på jeres side, er det fordi i ikke har den?

mvh - Kasper Nielsen

Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 10:02

Hej igen,

Jeg kommer til at skulle bruge 2 x ægget med skammel ... kan vi ikke finde en god pris incl. fragt :) .... mvh. Kristoffer - skriv gerne på mail: kp@kpa-company.dk

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)