Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er et online scrapbooking magasin, der mangler et råd til valg af nyt webhotel.

Efter 7 måneder i luften er vi blevet meget større end vi havde regnet med og har nu brug for mere plads at boltre os på. Samtidig er vi utilfredse med vores nuværende udbyders nedetid. Netop i dag har vi haft et stort event på vores forum og det har kørt meget meget langsomt, det er ikke tilfredsstillende.

Vi har et magasin, der er en joomla løsning. Derudover har vi et galleri med over 1000 billeder og der komme nye hver dag plus vores forum, der også fylder meget. Vi har også videoklip og med tiden vil vi meget gerne køre mere video! Vi har mindst 400 besøgende hver dag og det fopligter jo til en vis standard.

Hvis i vil hjælpe, skal det ikke være den dyreste løsning først. Pris og kvalitet hænger med garanti også sammen i denne branche. Kan det lade sig gøre at finde et godt webhotel og stabilt webhotel til en rimelig pris?

Mvh

Heidi

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi

Jeg skulle nok mene at vores standard webhotel løsning vil kunne trække jeres side, vi har før haft store video sites liggende på vores almindelige webhoteller. Men nu skal det så også siges at vi dedikerer procentvis mere fysisk hardware til de enkelte sites end de fleste alternativer jeg kender.

Vores webhotel løsning koster 50kr om måneden, og det er cirka en trediedel af hvad tilsvarende løsninger koster andre steder. De 2/3. du sparer kan du så evt. bruge på at købe ekstra trafik, da jeg muligvis kan forestille mig at de to ting hænger sammen.

Dog ser jeg et potentielt kommende kapacitetsproblem, og vil derfor råde jer til at overveje en virtuel server. Men en virtuel server er det meget nemmere for dig med tiden at udvide og tildele flere resourcer til din maskine efterhånden som dit kundegrundlag vokser. Men en vServer starter typisk fra 399,-/mdr, og det er jo noget helt andet end 50,-.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)