Hej alle iværksættere. Jeg har gået lidt og tænkt over en masse problemstillinger, og den anden dag, kom jeg ud for et problem, som jeg så kom til at tænke på egentlig kunne løses på en meget smart måde. Desværre kræver det en meget stor viden inden for IT og lignende. Derfor ville jeg høre om der var nogen der havde nogle ide om, hvor jeg skal søge henad for at få snakket med folk med den viden der skal til.. Yderligere skal nævnes at ideen kun er på et meget meget tidligt stadie, så den endelige løsning er langt fra fundet. Problemet er bare konstateret. Desuden vil det hvis det hele bliver til noget også kræve en stor omlægning overalt de steder, hvor det var ment til at skulle blive brugt.. Det drejer sig om et slags scanningssystem. Det skal fungere på den måde, at man kan skanne nogle dataer ind, hvorefter det skal være muligt at gemme disse datas på en lille dims, som man kan bringe med sig overalt. Derefter skal det så være muligt at åbne de gemte datas igen. Det skulle fx ske ved at man kunne logge ind på dimsen derhjemme fra enten via nettet eller som et slags USB stik. Her skulle det så være muligt at se datasne og sende dem videre til en anden Håber på lidt hjælp - inten her i tråden eller på PM |
Jeg tror du bliver nødt til at uddybe lidt mere hvis du vil blive guidet hen til de rigtige mennesker.